وایرال شدن خوشحالی ویژه برادران ویلیامز با مادرشان پس از صعود به فینال

وایرال شدن خوشحالی ویژه برادران ویلیامز با مادرشان پس از صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرجام اسپانیا در حال حاضر در عربستان برگزار می شود و فرداشب دیدار فینال میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت 22 ( به وقت ایران) آغاز خواهد شد و باید دید که در نهایت کدام تیم می تواند در این بازی به پیروزی برسد و قهرمان رقابت های سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیک بیلبائو برای رسیدن به فینال سوپرجام اسپانیا، در مرحله نیمه نهایی اتلتیکو مادرید را شکست داد و این تیم را از دور رقابت ها حذف کرد. یکی از تصاویر جالبی که پس از مرحله نیمه نهایی و به تازگی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، مربوط به خوشحالی برادران ویلیامز یعنی اینیاکی و نیکولاس با مادرشان در ورزشگاه است.

اینیاکی ویلیامز و نیکلاس ویلیامز هر دو بازیکن اتلتیک بیلبائو هستند که موفق شدند اتلتیکو مادرید را در نیمه نهایی حذف کنند و پس از آن در ورزشگاه شهر ریاض به سراغ مادرشان که در ورزشگاه بود رفتند و در کنار او به خوشحالی پرداختند و تصویر جالب آن وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

اکنون باید دید که ویلیامز ها مقابل رئال مادرید چه عملکردی خواهند داشت و باز هم صحنه خوشحالی با مادرشان تکرار خواهد شد یا خیر.

1470