بایرن مونیخ با هت تریک لواندوفسکی فاصله‌اش را با دورتموند حفظ کرد

بایرن مونیخ با هت تریک لواندوفسکی فاصله‌اش را با دورتموند حفظ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد کلن عبور کند تا فاصله‌اش با بروسیا دورتموند رده دومی به 6 امتیاز برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18 به وقت تهران، دو تیم کلن و بایرن مونیخ از چهارچوب هفته نوزدهم بوندسلیگا آلمان در ورزشگاه راین انرژی برابر هم صف آرایی کردند. این دیدار برای یولین ناگلزمان از اهمیت بالایی برخوردار بود، چون دورتموند شب گذشته با نتیجه پنج بر یک، فرایبورگ را شکست داد و به 3 امتیازی بایرن رسید و آن‌ها نمی‌خواستند فاصله دورتموند از این کمتر شود. 

در نیمه اول، بایرن مونیخ مطابق انتظار بازی را تهاجمی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 9 توسط روبرت لواندوفسکی به گل اول دست پیدا کند. حملات مهمان ادامه دار بود و کورنتین تولیسو در دقیقه 25 اختلاف را دو برابر کرد. توماس مولر ستاره آلمانی در نیمه اول دو پاس گل داد تا بایرن با پیروزی 0-2 به رختکن برود. 

در نیمه دوم بایرن کمی عقب کشید، اما کلن نتوانست استفاده خاصی ببرد تا اینکه در دقیقه 62 لواندوفسکی حساب کار را 0-3 کرد و این پایان کار در این بازی نبود و ماشین گلزنی لهستانی یک بار دیگر موفق شد در دقیقه 74 با پاس گل سانه گلزنی کند تا هم هت تریک کرده باشد و هم فاصله بایرن با دورتموند به 6 امتیاز برگردد. 

4416