جانشین بایناما در دسترس قلعه‌نویی (عکس)

جانشین بایناما در دسترس قلعه‌نویی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- استنلی کی‎‌روش مهاجم فصل گذشته سپاهان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌‍تواند برای آبی پوشان سیرجانی به میدان برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از مصدومیت یونس شاکری که در هفته‌‎های ابتدایی این فصل و همینطور فصل گذشته یکی از بهترین‌های گل‌گهر بوده و همینطور ماجرای پرحاشیه‌ای که برای اریک بایناما ایجاد شد، امیرقلعه‌نویی بار دیگر برای تقویت بخش تهاجمی تیمش سراغ استنلی کی‌روش رفت که پس از جدایی این مربی یک فصل در سپاهان باقی ماند ولی نتوانست جای ثابتی در ترکیب تیم به دست بیاورد تا در پایان مسابقات تصمیم به جدایی بگیرد.

پس از پایان فصل زمزمه های زیادی مبنی بر پیوستن کی روش به برخی تیم ها نظیر پرسپولیس شنیده می‌شد که این اخبار در پایان هفته هشتم مسابقات با خبری که پیرامون اضافه شدن کی روش به گل گهر منتشر شد، به پایان رسید و این بازیکن هم از چند هفته پیش تمریناتش را در کنار سایر بازیکنان تیم برای حضور در فهرست 18 نفره تیم آغاز کرده است.

جالب اینکه کی روش نیز مانند بایناما وقتی در لیگ هفدهم با صلاحدید امیرقلعه نویی به ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن اضافه شد، حضورش با قانون مصوب سازمان لیگ مغایر بود، ولی در آن مقطع مدیران فوتبال ایران متقاعد شدند اجازه حضور این بازیکن 195 سانتی متری برزیلی را بدهند و او با نمایشی که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم و لیگ هجدهم داشت، نشان داد که مهاجم توانایی است.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی از 26 دی ماه و پس از پایان هفته پانزدهم آغاز می‌شود و گل گهر که روزهای سختی را در غیاب شاکری و همینطور ماجراهای مربوط به بایناما سپری کرد، از دیدار جام حذفی که دو روز دیگر برگزار خواهد شد، می‌تواند سرانجام از کی‌روش استفاده کند تا دوباره امیرقلعه نویی مهاجم مورد علاقه‌اش را در نوک خط تهاجمی تیمش داشته باشد.

 

۴۱۵۴