فاضلی: می‌توان تراکتور را از بحران خارج کرد

فاضلی: می‌توان تراکتور را از بحران خارج کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق تراکتور امیدوار است این تیم خیلی زود شرایط خوبی پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، وحید فاضلی در مقطعی دستیار سولدو در تراکتور شد اما دوره همکاری او با تراکتور چندان طولانی نشد و این مربی نهایتا تصمیم گرفت به همکاری‌اش با این تیم خاتمه دهد.

فاضلی که فصل گذشته هدایت نساجی را به عهده داشت و سابقه همکاری با پدیده را هم دارد، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، درباره دوران همکاری‌اش با تراکتور صحبتهای جالبی مطرح کرده است.

طلبم از تراکتور را بخشیدم و رفتم 

روزی که پیشنهاد تیم تراکتور به دستم رسید خیلی مشتاقانه آن را قبول کردم چرا که تراکتور برای ما ترک‌زبان‌ها همیشه فراتر از یک تیم بوده و هست. ولی در مسیر کاری‌ام کیفیت کار از هر چیزی برای من مهمتر بوده و بعد از چند هفته کار کردن به دلیل برخی مشکلاتی که دیدم، به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم به تیم کمک کنم و طی صحبتی که با سولدو و سپس مدیریت تیم داشتم قبل از هفته دوازدهم و بازی با ذوب آهن از تیم جدا شدم. این را هم بگویم زمان جدایی هم تمام مبلغ قرارداد خودم را بخشیدم و این کمترین کاری بود که می توانستم برای تراکتور بزرگ انجام دهم چرا که این تیم را قلبا دوست داشتم و این را باید در عمل نشان می‌دادم.

وضعیت تراکتور نگران‌کننده شد 

به نظر من وضعیت تراکتور نگران‌کننده نبود بلکه رفته رفته نگران‌کننده شد. در این مدتی که من کنار تیم بودم حدودا ۲۰ درصد از قرارداد تیم به حسابشان واریز شد و حتی بعد از دو بردی که مقابل شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان کسب کردیم پاداش قابل توجهی پرداخت شد که این شرایط نشان‌دهنده شرایط مالی مناسب باشگاه بود. به لحاظ پشتیبانی و امکانات سخت افزاری نیز شرایط خوبی داشتیم .

به زنوزی انتقاد می‌شود اما ...

به لحاظ بازیکن نیز من تیم تراکتور را کم مهره نمی دانم چرا که از نزدیک با این تیم کار کردم. پتانسیل این تیم را می‌دانستم  و دقیقا این حقیقت را ساکت الهامی هم در کنفرانس بعد بازی تراکتور با نساجی تایید کرد. به اعتقاد من تیمی که مهره هایی مثل اخباری، هادی محمدی، اکبرایمانی، محمد عباس‌زاده، پیمان بابایی و سامان نریمان‌جهان و چند بازیکن دیگر دارد، قطعا تیم کم مهره‌ای نیست. البته تیم نیاز به تقویت دارد چرا که مثلا تنها دفاع راست تخصصی این تیم عبدالله ناصری است ولی با همین نفرات هم جایگاه تراکتور قطعا جزو ۸ تیم بالای جدول است و اگر به صورت موازی با حل مشکلات فنی و مدیریتی برخی امتیازات حساس هم کسب می شد امروز شاهد این وضعیت نبودیم. اشتباهاتی رخ داد که  نهایتا تیم در این شرایط قرار گرفت و متاسفانه همین شرایط و نتایج باعث شد تیم وارد بحران شود و شخص آقای زنوزی علیرغم هزینه‌هایی که کردند مورد اعتراض هواداران نگران تیم قرار گرفتند در حالی که از نظر بنده و اهالی فوتبال واقعا خدمات ایشان قابل احترام و زحماتشان قابل تقدیر است.

می‌توان تراکتور را از بحران خارج کرد 

تراکتور در شرایط بلاتکلیفی قرار گرفته است که امیدوارم با عبور از  این مقطع بحرانی به روزهای خوبش بازگردد چرا که هنوز هم دیر نشده و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و تشکیل کمیته فنی شامل افراد خبره برای بررسی ایرادات نیم فصل اول و نظارت دقیق، نیم فصل دوم را به خوبی سپری کرد.