لغو دربی شمال لندن به درخواست آرسنال و نارضایتی تاتنهامی‌ها

لغو دربی شمال لندن به درخواست آرسنال و نارضایتی تاتنهامی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - دربی شمال لندن که قرار بود در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، یکشنبه ساعت 20 (به وقت ایران) برگزار شود، به تعویق افتاده است و به نظر می رسد که این اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس، تاتنهامی ها را ناراضی کرده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به گسترش سویه جدید بیماری کرونا در انگلیس و درگیری بازیکنان تیم های لیگ برتری با این بیماری، در این مدت بازی های زیادی لغو شده و به تعویق افتاده است.

آرسنالی ها پیش تر به خاطر نداشتن تعداد کافی بازیکن، درخواست تعویق بازی مقابل تاتنهام را از اتحادیه فوتبال انگلیس داشتند و با این درخواست آرسنال موافقت شده است و بدین ترتیب بازی آرسنال مقابل تاتنهام به تعویق افتاده است.

البته آرسنال به دلیل جام ملت های آفریقا و نبودن 4 بازیکن آفریقایی تبار و همچنین محرومیت ژاکا و مصدومیت سدریک، تعداد کافی بازیکن را نداشته است و این قضیه ارتباط چندانی با کرونا نداشته است. همین قضیه موجب نارضایتی تاتنهامی ها شده است.

به گفته روزنامه ایندیپندنت، تاتنهام از این اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس عصبانی شده است چرا که دلیل غیبت بازیکنان آرسنال را برای لغو و تعویق این بازی موجه نمی داند و این غیبت ها را مثل مصدومیت و محرومیت، عادی می داند و معتقد است که بازی باید برگزار می شد.

1470