منچستريونايتد با ارسال یک ایمیل به هوادارانش هشدار داد

منچستريونايتد با ارسال یک ایمیل به هوادارانش هشدار داد

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات باشگاه منچستر یونایتد به تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه اولدترافورد در بازی مقابل ولورهمپتون پیام اخطار ارسال کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی انگلیسی اتلتیک، گفته می‌ شود باشگاه منچستر یونایتد برای تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه در بازی مقابل ولورهمپتون پیام اخطار ارسال کرده است. گویا در جریان این بازی، بخشی از هواداران از شرایط سوء استفاده کرده‌اند و بازیکن حریف را به دلیل قد کوتاهش مورد تمسخر قرار داده اند‌.

با توجه به این که پس از بازی موضوع شکایت مطرح شد، امکان شناسایی عوامل این کار مضحک در آن زمان مقدور نبود. به همین خاطر، باشگاه ایمیلی را به هواداران ارسال کرده تا سیاست های ضد تبعیض را بار دیگر یادآوری کند. در همین راستا، گفته می شود یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه این رفتار زشت را با گوش خود شنیده و سپس شکایتی را به باشگاه ارسال کرده تا به این موضوع قابل تأمل رسیدگی شود.

در ایمیل ارسال شده از طرف باشگاه منچستر یونایتد برای هواداران این متن آمده است:

"از حضور شما در بازی منچستر یونایتد مقابل ولوز در 3 ژانویه 2022 کمال تشکر را داریم. به باشگاه اطلاع داده شده در جریان بازی مقابل ولوز، عده‌ ای از تماشاگران از زبان تبعیض آمیزی استفاده کرده‌ اند و یکی از بازیکنان ولوز با حرف‌ های آزار دهنده ای در ارتباط با قدش مواجه شده است.

منچستر یونایتد به طور کامل متعهد است تا از هرگونه سوء استفاده تبعیض آمیز و یا رفتار توهین آمیز جلوگیری کند. در صورت اقدام به موقع شما، این امکان فراهم می شود تا اقدامات مناسبی برای مقابله با چنین پدیده‌ هایی صورت بگیرد. در صورتی که باز هم شاهد چنین رفتارهایی بودید، از طریق سایت باشگاه ما را مطلع کنید."

9404