تغییری که ژاوی را به خط حمله تیمش امیدوار کرد

تغییری که ژاوی را به خط حمله تیمش امیدوار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - از وقتی که ژاوی هرناندز در اواسط این فصل هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته است، از عملکرد خط حمله تیمش انتقاد داشته است و بازیکنان خط حمله بارسلونا را در حد و اندازه های این تیم نمی دانسته است و همین قضیه بود که باعث شد بارسلونا در این ژانویه به سراغ خرید فران تورس، مهاجم منچسترسیتی برود.

به گزارش فوتبالی، لوک دی یونگ بازیکنی بود که در تابستان گذشته با نظر رونالد کومان به بارسلونا آمد و البته عملکرد او در جمع آبی و اناری ها بسیار ضعیف و انتقاد بر انگیز بود به طوری که او برای مدتی به طور کامل از ترکیب بارسلونا کنار گذاشته شد و با آمدن ژاوی هرناندز هم این بازیکن نتوانست جایگاهی برای خودش دست و پا کند اما اکنون لوک دی یونگ توانسته است اوضاع را تغییر دهد و ژاوی را به خودش امیدوار کند.

این تغییر شرایط به شکلی رخ داده است که لوک دی یونگ از یک بازیکن بی اهمیت و مورد انتقاد به گزینه اول حمله بارسلونا تبدیل شده است. میانگین گل های او در ماه ژانویه هر 72 دقیقه یک گل بوده است که آمار درخشانی است. این بازیکن روی توپ های هوایی توانایی ویژه ای دارد و می تواند با استفاده از ضربات سر گلزنی کند. او با گلزنی در ال کلاسیکو توانست خودش را هم تا حدودی میان هواداران بارسلونا محبوب کند.

در واقع اوج گرفتن دی یونگ، ژاوی را به خط حمله تیمش امیدوار کرده است و همین قضیه می تواند مانع از ادامه مذاکرات با موراتا برای آوردنش به نیوکمپ باشد.

1470