سوال روز؛ بانوان طرفدار تیم ملی به ورزشگاه می‌روند؟

سوال روز؛ بانوان طرفدار تیم ملی به ورزشگاه می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بانوان طرفدار تیم ملی امکان حضور در ورزشگاه آزادی را خواهند داشت؟

به گزارش فوتبالی، امروز صبح بود که سخنگوی دولت اعلام کرد طرفداران تیم ملی می‌توانند در دو بازی شاگردان اسکوچیچ مقابل عراق و امارات، بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند. اتفاقی که باعث خواهد شد تا دراگان اسکوچیچ برای اولین بار در دوران سرمربیگری‌اش در تیم ملی، ورزشگاه آزادی را هنگام بازی تیمش، خالی از تماشاگر نبیند.

در چنین شرایطی، این سوال مطرح می‌شود که آیا بانوان طرفداران تیم ملی هم می‌توانند به ورزشگاه آزادی بروند یا نه. یکی از الزامات فیفا به فدراسیون فوتبال، حضور بانوان در ورزشگاه هنگام بازیهای تیم ملی بوده و حالا که قرار است بخشی از ظرفیت ورزشگاه آزادی به طرفداران تیم ملی اختصاص یابد، طبیعتا بانوان هم نباید مشکلی برای حضور در ورزشگاه داشته باشند.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور که امروز مهمان مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بود، در بخشی از صحبتهایش با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا بانوان هم می‌توانند بازیهای تیم ملی را از نزدیک ببینند، فقط به گفتن این دو کلمه بسنده کرد:" بله انشالله"

حالا باید دید با توجه به حساسیت فیفا روی حضور بانوان در ورزشگاه، آیا بعد از بازی تیم ملی مقابل کامبوج، دوباره بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی به بانوان اختصاص داده خواهد شد یا نه.

1984