کنایه اینستاگرامی بازیکن 17 ساله بارسلونا به هافبک رئال مادرید

کنایه اینستاگرامی بازیکن 17 ساله بارسلونا به هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی هافبک 17 ساله بارسلونا با اعتماد به نفسی نسبتا جالب تصمیم گرفت که در اینستاگرام با تونی کروس هافبک آلمانی و باتجربه رئال مادرید کل کل کند.

به گزارش فوتبالی، گاوی تازه در شروع راه فوتبالش است در حالی که کروس سالها در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و اخیرا حتی از تیم ملی آلمان هم بازنشسته شده است تا روی رئال مادرید تمرکز کند. با این وجود به نظر می رسد که گاوی اعتماد به نفس خودش را در حدی بالا می داند که خود را در سطح کل کل با کروس می بیند و در اینستاگرام برای وی کری می خواند.

در پایان نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا، گاوی تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که در این تصویر تونی کروس روی زمین نشسته در حالی که گاوی روی زمین ایستاده است. به نظر می رسد که گاوی این تصویر را در پاسخ به تونی کروس منتشر کرده است. هافبک رئال پس از پیروزی رئال مادرید در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک تصویر دیگری منتشر کرده بود که در آن هافبک آلمانی ایستاده و هافبک بارسلونا روی زمین نشسته است. البته گاوی پس از چند دقیقه این تصویر را از اینستاگرامش پاک کرد.

رئال مادرید در هر دو ال کلاسیکو پیروز شد و گاوی نتوانست درون زمین و از نظر تیمی در مقابل کروس موفق شود. حالا بارسلونا و گاوی باید روی ال کلاسیکوی 29 اسفند در برنابئو تمرکز کنند و باید دید که ایا بارسلونا پس از پنج شکست متوالی بالاخره می تواند رئال مادرید را مغلوب سازد یا نه.

4125