لحظه‌ای که دی‌بروینه به کابوس دردناک توخل تبدیل شد

لحظه‌ای که دی‌بروینه به کابوس دردناک توخل تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی با دفاعی بسته و استفاده از ضدحملات امید زیادی داشت تا بتواند در مقابل منچسترسیتی پیروز شود و اختلافش را با صدر جدول کمک کند اما لندنی ها مغلوب شدند.

به گزارش فوتبالی، کوین دی بروینه بازیکن بلژیکی در دوران حضورش در چلسی موفق نبود اما به نظر می رسد که در سالهای اخیر هواداران تیم آبی پوش لندنی با دیدن نمایش های درخشان این ستاره در سیتی بارها و بارها حسرت از دست دادنش را خورده اند. کوین بدون تردید یکی از بهترین های سالهای اخیر دنیا در پست خودش بوده است و در بازی چلسی و منچسترسیتی با یک شلیک تماشایی دروازه چلسی را باز کرد تا تیم گواردیولا گامی جدی به سمت قهرمانی لیگ انگلیس بردارد.

در حقیقت منچسترسیتی با تک گل تماشایی دی بروینه توانست 56 امتیازی شود و با سیزده امتیاز بیشتر از چلسی جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. دی بروینه بدین ترتیب توانست ششمین گلش در لیگ برتر انگلیس در این فصل را به ثمر برساند و با کل گلهای فصل گذشته اش در لیگ انگلیس برابری کند. به نظر می رسد که سیتی تا حد زیادی توانسته به کسب جام قهرمانی امسال امیدوار شود. شاید لیورپول تنها تیمی باشد که در صورت بردن دو بازی خود نسبت به سیتی بتواند کمی به صدر نزدیک شود و تیم گواردیولا را به چالش بکشد.

4125