بازیکن اسبق برزیل: به خاطر مصرف بالای کوکایین یک هفته نخوابیدم!

بازیکن اسبق برزیل: به خاطر مصرف بالای کوکایین یک هفته نخوابیدم!

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو ژاردل بازیکن برزیلی اسبق پورتو و اسپورتینگ در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و در مورد اعتیادش به مواد مخدر در سال 2002 در زمان حضورش در باشگاه اسپورتینگ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاردل خاطره ای شوکه کننده را تعریف کرد و گفت:" در سال 2002 مقدار بالایی از کوکایین را مصرف کردم  و به همین خاطر هفت روز بیدار بودم و نخوابیدم. این فقط یک نمونه بود. فکر می کردم که با این سبک زندگی برایم مشکلی پیش نمی آید و همه چیز برایم خوب است."

ژاردل فصل 03-2002 را با نمایش بسیار ضعیفی در اسپورتینگ آغاز کرد که اعتیاد به مواد مخدر و شرایط شخصی دلیل عملکرد ضعیفش بود. او در آن سال از همسرش کارل متزنباچر جدا شده بود. وی در ادامه بیان کرد:" در دسامبر سال 2002 شرایط برایم خیلی ساخت بود. این که یک شخصیت شناخته شده باشی، آسان نیست. دستمزد بالایی دریافت می کردیم به خصوص در آن سطح."

ژاردل می گوید که پس از گذشت دو دهه همچنان با اعتیاد به مواد مخدر می جنگد و تلاش می کند تا دوباره مواد مصرف نکند. وی در ادامه بیان کرد:" می دانم که این مشکل برایم وجود دارد. باید هر روز بجنگم. برایم مهم است که همچنان سرحال باشم و مدام به خودم بگویم:"مصرف مواد مخدر ممنوع.""

4125