مالدینی از احتمال عدم جذب مدافع گفت/ رویکرد انتقالاتی میلان تغییر کرد؟

مالدینی از احتمال عدم جذب مدافع گفت/ رویکرد انتقالاتی میلان تغییر کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی اخیرا در مصاحبه ای با خبرنگاران رسانه ها از برنامه‌ی میلان در بازار نقل و انتقالات صحبت کرده و از یک تغییر در سیاست کلی باشگاه در این بازار خبر داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی مدیا ست، پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان اخیرا در مصاحبه ای که با خبرنگار این رسانه‌ی ایتالیایی انجام داده، از یک تغییر استراتژیک در سیاست های کلی روسونری در بازار نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری پرده برداشته است که بر خلاف گفته ها و تلاش های خود او و دیگر مدیران میلانی ها در این مدت بوده است. مالدینی در ارتباط با خرید یک مدافع در بازار نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ماه ژانویه‌ی جاری که تا کنون از آن به عنوان هدف روسونری از این بازار یاد می شد، چنین می گوید: "نام های بسیاری به میلان لینک شده اند و حتی می توانم به وضوح بگویم که بعضی از آن ها اختراع رسانه ها هستند."

اسطوره‌ی روسونری که هم اکنون در نقش مدیر ورزشی این باشگاه ایتالیایی فعالیت می کند، در ادامه‌ی صحبت هایش در زمینه‌ی جذب یک مدافع در بازار نقل و انتقالات زمستانی می گوید: "ترجیح ما این است که در آرامش و پشت صحنه کارمان را انجام بدهیم نه از طریق رسانه ها. چیزی که ما این اواخر شاهدش بودیم، ممطئن بودن مدافعان تیممان و یکدست بودن تیم است. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که حتماً بازیکنی در این فصل جذب خواهد شد."

به نظر می رسد که هدف پائولو مالدینی از این صحبت ها، کم کردن فشارهای وارده بر این باشگاه و همچنین از بین بردن حباب قیمتی مدافعان موجود در بازار نقل و انتقالات زمستانی بوده باشد.

9404