گاف باورنکردنی و عجیب سرمربی منچستریونایتد

گاف باورنکردنی و عجیب سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پیروزی دوشنبه گذشته برای منچستریونایتد در مقابل استون ویلا با هدایت جرارد در جام حذفی در دوشنبه گذشته، خوشحالی به اولدترافورد برگشت.

به گزارش فوتبالی، سکوها از برد منچستریونایتد در مقابل جرارد جشن گرفتند و بدین ترتیب شیاطین سرخ با تک گل مک تامینی توانستند به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند. رانگنیک سرمربی آلمانی یونایتد در پایان بازی برای هدیه دادن به تیمش تصمیم گرفت که تمرین روز سه شنبه را تعطیل کند اما خود این مربی فراموش کرد که به تیمش استراحت داده است.

دیلی میل گزارش داده است که رانگنیک سه شنبه به محل تمرین منچستریونایتد می رود و از این که بازیکنانش در تست کرونای مرسوم قبل از تمرین حاضر نشده اند، شگفت زده می شود. رانگنیک با مدیران باشگاه تماس می گیرد و آنها به او یادآوری می کنند که تمرین سه شنبه را تعطیل کرده است. بدین ترتیب مربی آلمانی به خانه می رود. وقتی که بازیکنان یونایتد از اشتباه مربیشان خبردار می شوند، این موضوع به سوژه خنده و شوخی بازیکنان در طول هفته تبدیل می شود.

رانگنیک جدول تمرینات ماهانه را در اختیار بازیکنانش قرار داده است که بازیکنان از تمرینات ساعت دوی بعد از ظهر راضی نیستند. البته  مربی آلمانی به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شد که اردوی دبی تیمش را هم لغو کند.

4125