دستمزد پیشنهادی اینتر به ستاره یوونتوس مشخص شد

دستمزد پیشنهادی اینتر به ستاره یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - عدم تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس باعث شده تا انفجار یک بمب نقل و انتقالاتی در فوتبال ایتالیا قریب الوقوع باشد.

به گزارش فوتبالی، اینتر برای خرید مهاجم آرژانتینی دست به کار شده است و به نظر می رسد که دیبالا قرار است که راهی رقیب سنتی یوونتوس شود. در حقیقت اینتری ها حس می کنند که با خرید دیبالا هم می توانند رقیب دیرینه خود را تضعیف کنند و هم صاحب یکی از آماده ترین مهاجمان فوتبال ایتالیا شوند.

اینتر در تابستان گذشته نیز برای خرید مهاجم سابق پالرمو تلاش کرده بود. ماروتا کسی بود که دیبالا را به یوونتوس برد و حالا در تلاش است تا از فرصت عدم تمدید قرارداد وی استفاده کند و پائولو را به اینتر ببرد. اینتر با جدایی ویدال و الکسیس در تابستان بعدی مشکل مالی برای پرداخت دستمزد دیبالا نخواهد داشت. گفته می شود که پیشنهاد اولیه اینتر برای دستمزد دیبالا سالانه هشت میلیون یورو خواهد بود یعنی دستمزدی که کریستین اریکسن در اینتر دریافت می کند. البته نراتزوری ها در نظر دارند که پاداش هایی را هم علاوه بر این دستمزد در نظر بگیرند تا دیبالا را راضی کنند تا به بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایتالیا تبدیل شود و پس از مدتها از یووه جدا شود و راه حضور در جوزپه مه آتزا را در پیش بگیرد.

4125