آنچلوتی در موبایلش چه تصویری را به سرمربی بیلبائو نشان داد؟

آنچلوتی در موبایلش چه تصویری را به سرمربی بیلبائو نشان داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید رابطه دوستانه ای با مارسلینو گارسیا تورال دارد.

به گزارش فوتبالی، فینال سوپرجام اسپانیا فرصت دوباره ای بود تا مارسلینو و کارلو در ریاض با هم دیدار کنند. آنها یک روز پیش از بازی به خواست فدراسیون فوتبال اسپانیا در کنار کاپ سوپرجام با هم عکس گرفتند اما بعد از این مراسم، مربی رئال مادرید یک سورپرایز برای همکار آستوریایی خود انتخاب کرد. در حقیقت آنچلوتی در موبایلش تصویری را به مارسلینو نشان داد که مربوط به رویارویی این دو در دوران بازی خود بود. در حقیقت این اتفاق به جام یوفای 1987 در لچه برمی گردد، زمانی که میلان با هدایت ساکی در مقابل اسپورتینگ گیخون قرار گرفت.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد عکس مذکور گفت:" تا کنون این عکس را ندیده بودم. شخصا من و مارسلینو همدیگر را زیاد نمی شناسیم اما آشنایی درونی داریم و از ان لذت می بریم. اخیرا تصویری از رقابتمان در سال 87 دیدم که فراموش کرده بودم. "

آنچلوتی در ان زمان در خط هافبک میلان با هدایت آریگو ساکی بازی می کرد و اسپورتینگ گیخون که مارسلینو را در ترکیبش داشت در آن بازی حضور داشت. در بازی رفت در مولینون، مارسلینو در دقیقه 85 وارد زمین شد و در آن بازی تیم اسپانیایی با گل کوئینی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. در بازی برگشت میلان با نتیجه سه بر صفر پیروز شد که مارسلینو 45 دقیقه بازی کرد.

4125