عکس؛ مربیان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در کنار کاپ سوپرجام

عکس؛ مربیان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در کنار کاپ سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو پس از غلبه بر بارسلونا و اتلتیکو مادرید توانستند به فینال سوپرجام اسپانیا راه پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، فینال سوپرجام اسپانیا یکشنبه ساعت 22 در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد که رئال مادرید به دنبال دوازدهمین قهرمانی خود در این تورنمنت است در حالی که بیلبائو به دنبال تکرار قهرمانی فصل گذشته است. بیلبائو سال گذشته توانست رئال مادرید را از نیمه نهایی حذف کند و حالا باید دید که رئال مادرید چه واکنشی از خود ارائه خواهد داد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یک روز پیش از بازی با کاپ سوپرجام اسپانیا در کنار مارسلینو سرمربی بیلبائو عکس گرفت. این دو رابطه خوبی با هم دارند و کارلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تایید کرد که رابطه قلبی و درونی با مارسلینو دارد.

رئال مادرید در این فصل دو بار در لالیگا مقابل بیلبائو قرار گرفته که هر دو بار پیروز شده است و بازی یکشنبه به نظر می رسد که بازی جذابی است چرا که بیلبائو پس از حذف اتلتیکو به این مرحله رسیده در حالی که رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا به دنبال کسب اولین جام فصلش است تا در ادامه فصل روحیه پیدا کند. آنچلوتی امیدوار است که بتواند اولین جام خود در دوره دومش در رئال مادرید را به دست بیاورد.

4125