هالند سرانجام سکوتش را شکست/ واکنش ستاره نروژی به فشارهای اخیر دورتموند

هالند سرانجام سکوتش را شکست/ واکنش ستاره نروژی به فشارهای اخیر دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند برای اولین بار راجع به آینده فوتبالی‌اش حرف زد و اذعان کرد که سران این باشگاه او را تحت فشار گذاشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان فرایبورگ بود و توانست مهمانش را با نتیجه 5-1 تحقیر کند. در این بازی هالند درخشش قابل توجهی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند. بعد از پایان این بازی، ستاره بیست و یک ساله به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت و راجع به آینده‌اش صحبت کرد. 

به نقل از مارکا، چند روز گذشته هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی زنبورها صراحتا اعلام کرد که هالند باید هرچه سریع‌تر تصمیم خودش را بگیرد و این مصاحبه خیلی به مذاق او خوش نیامد و در این باره گفت: "حالا باشگاه مرا تحت فشار قرار داده تا تصمیم را در اسرع وقت بگیرم، اما من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم، همین. آن‌ها مرا تحت فشار گذاشته‌اند تا راجع به آینده‌ام تصمیم گیری کنم و این به معنای آن است که باید زودتر از موعد کارها را شروع کنم. از همان اول گفته بودم تمرکزم فقط روی فوتبال است، چون در این زمان، بهترین عملکردم ارائه می‌دهم، اما زمانی که حواشی به وجود می‌آید، ممکن است ذهنم آشفته شود، اما الان زمان تصمیم گیری است."

بارسلونا و رئال مادرید دو مشتری اصلی ارلینگ هالند هستند.

4416