رضایی: عراق را با 2 گل می‌بریم/ کار دفاعی در لیگ بیشتر از تهاجمی است

رضایی: عراق را با 2 گل می‌بریم/ کار دفاعی در لیگ بیشتر از تهاجمی است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال گفت: پیش‌بینی من این است که عراق را با 2 گل شکست می‌دهیم.

به گزارش فوتبالی، رحمان رضایی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال و دیدار با عراق در 7 بهمن اظهار داشت: تیم ملی مسیر سختی را پشت سر گذاشته و الان هم باید با عراق بازی کند و امیدوارم با اتحاد، همبستگی و قدرت پیروز شوند.

وی در مورد پیش بینی اش از نتیجه گفت: هیچ وقت نمی توانم نتیجه را به سود حریف پیش بینی گفتم. هرچند حریف قدرتمند تر هم باشد. فکر می کنم 2 بر صفر برنده بازی باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد ارزیابی اش از لیگ برتر عنوان کرد: تیم ها با توجه به شرایطی که داشتند، محتاطانه بازی کردند و کار دفاعی خود را محکم انجام می دهند. با توجه به همین شرایط بازی هایی با اختلاف زیاد نداشتیم، اما اگر لیگ های معتبر دنیا مانند انگلیس و اسپانیا هر هفته بین 20 تا 35 گل زده می شود ولی فوتبال ما کار تاکتیکی دفاعی قوی تر از تهاجمی دنبال می شود و یک مقدار از هیجان کاسته می شود. امیدوارم در نیم فصل دوم کار تهاجمی بیشتری را شاهد باشیم و آمار گل را بالا ببریم.

رضایی در مورد حذف سرخابی ها از آسیا گفت: سالهاست که فوتبال ما درگیر این جریانات بوده و هست. دو دهه است که این مشکلات را داریم و نتوانستیم خصوصی سازی کنیم و این دو تیم همچنان در اختیار وزارت ورزش است. باید یک تصمیمی گرفته شود که مشکلات حل شود. حیف است با این عقبه و قدرت در آسیا دو تیم خوبش حذف شود.

6641