کدام تیم آلمانی از غیبت بازیکنانش بیشترین آسیب را دیده است؟

کدام تیم آلمانی از غیبت بازیکنانش بیشترین آسیب را دیده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های بوندسلیگا و البته سایر نقاط جهان به جز مصدومیت های رایج، در دو فصل اخیر مهره های خود را به دلیل ابتلا به کرونا هم در مقاطعی در اختیار نداشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یکی از جمله های جالب در عرصه ورزش این است که 'بهترین توانایی، در دسترس بودن است'. این موضوع زمانی که تیم ها را بدون بازیکن های اصلی خود در دیداری مهم می بینیم، بیشتر به چشم می آید. به جز مصدومیت های معمول که همیشه یکی از مشکلات اساسی تیم ها می باشد، در دو فصل اخیر نیز همه گیری کرونا به مشکلات عدم دسترسی به بازیکن ها افزوده است. یکی از نمونه های اخیر، دیدار بایرن مونیخ با بروسیا مونشن گلادباخ در آغاز رقابت های نیم فصل دوم بوندسلیگا بود که تعداد زیادی از مهره های باواریایی ها به دلیل ابتلا به کرونا از این بازی محروم شدند.

سایت fussballverletzungen که به طور تخصصی در زمینه مصدومیت های ورزشی فعال است، اخیراً در گزارشی با بررسی مسابقات نیم فصل، میزان دوری و آسیت تیم های بوندسلیگا را بررسی کرده است. در این گزارش تعداد روزهای غیبت به طور کل، در کنار تعداد افراد درگیر مشخص شده است. پرتال یاد شده روزهای غیبت به علت کرونا و آسیب دیدگی را به تعداد تک تک بازیکن ها تقسیم کرده تا بتوان شرایط تیم ها را با یکدیگر مقایسه کرد. بر اساس آمار، بروسیا دورتموند بیشترین ضربه با 47.64 روز داشته است. این آمار شامل مصدومیت های طولانی مدت مانند مارسل اشملزر یا متیو موری است.

یونیون برلین و ماینتس تیم هایی هستند که شرایط بسیار مثبتی را دارا هستند. لایپزیش، اشتوتگارت و آگزبورگ پس از دورتموند قرار گرفته اند که با بررسی نیم فصل می توان از نارضایتی آن ها آگاه شد که ارتباط این موضوع با مصدومیت ها مشهود است. بایرن مونیخ با وجودی که در جایگاه چهاردهم قرار گرفته ولی به لطف ترکیب قدرتمندش توانسته روزهای غیبت بازیکنانش را جبران و مدیریت کند.

9404