انتقاد دروازه‌بان بایرن‌مونیخ از سازمان لیگ آلمان

انتقاد دروازه‌بان بایرن‌مونیخ از سازمان لیگ آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان دوم باواریایی ها به انتقاد از سازمان لیگ آلمان پرداخت و مدعی شد دیدار آن ها با گلادباخ باید به تعویق می افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ در شروع سال جدید تنها با 10 بازیکن تیم اصلی مجبور شدند به مصاف گلادباخ بروند؛ دیداری که در نهایت با شکست خانگی تیم مونیخی هم همراه شد.

اسون اولرایش که با توجه به غیبت مانوئل نویر در دیدار با گلادباخ در درون دروازه قرار گرفته بود، با انتقال از تصمیم DFL گفت: "تصمیم به انجام بازی در چنین شرایطی از سوی DFL کمی غیرمسئولانه بود، زیرا این موضوع به سلامت بازیکنان نیز مربوط می شود. البته شرایط برای تیم بسیار سخت بود، خصوصا که نمی دانستیم که بازی برگزار می شود یا خیر. نمی دانم که آیا انجام بازی کاملاً ضروری بود یا نه. بازی با بازیکنانی که تا کنون در کنار هم حضور نداشته اند بسیار دشوار است. ما ده بازیکن از تیم اصلی داشتیم و بقیه از تیم جوانان یا تیم دوم بودند. به همین دلیل است که برای من سؤال برانگیز است که چرا باید چنین دیداری انجام شود."

گفتنی است که مسأله‌ی تعویق بازی به طور جدی مورد بررسی قرار گرفت و حسن صالح حمیدزیچ پیش از برگزاری بازی با مکس ابرل، مدیر ورزشی گلادباخ صحبت کرده بود؛ اما این تصمیم خارج از کنترل باشگاه بود و به طور کامل به DFL یا همان سازمان لیگ آلمان بستگی داشت. گفته می شود سازمان لیگ آلمان به دلیل اهمیت بازی از لحاظ پخش زنده، تصمیم به انجام آن به هر قیمتی داشته است.

9404