تغییر ۷۰ درصدی در تیم ملی فوتسال/ شمسایی: امیدوارم پرسپولیس و استقلال به فوتسال بازگردند

تغییر ۷۰ درصدی در تیم ملی فوتسال/ شمسایی: امیدوارم پرسپولیس و استقلال به فوتسال بازگردند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به دنبال تغییر نسل در فوتسال هستیم و قطعاً تیمداری پرسپولیس و استقلال در فوتسال، اتفاق خوبی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران گفت: جلسات متعددی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی فوتسال داشتیم و جا دارد به سرمربی قبلی تیم خسته نباشید بگویم.
وی ادامه داد: با ریاست فدراسیون جلسات متعددی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم باید تیم ملی فوتسال تغییر نسل دهد. ستاره‌های کنونی تیم به درجه‌ای رسیده‌اند که باید به فکر حضور بازیکنان جوان باشیم و قطعاً کار دشوار است.

سرمربی تیم ملی فوتسال که با برنامه «انتهای الوند» صحبت می‌کرد، افزود: مربی وقتی وارد مقوله کاری می‌شود باید هر لحظه منتظر تغییر باشد. هدف فدراسیون برنامه ریزی برای حضور در دو جام جهانی است و تغییر نسل دادن زمان می‌خواهد و این اتفاق در سال ۲۰۰۵ نیز رخ داد.

شمسایی درباره دستیاران خود نیز یادآور شد: یک دستیار اسپانیایی به تیم اضافه خواهد شد. نظری که بهترین دروازه بان تیم ملی بوده نیز در کنار ما به عنوان مربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازی‌های لیگ را بررسی می‌کنیم و بازیکنان جوان را زیر نظر خواهیم داشت. قطعاً ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییر خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود برسیم. مسابقات مقدماتی آسیا فروردین است و مهرماه بازی‌های نهایی در کویت برگزار می‌شود و بین این دو تاریخ نیز تلاش می‌کنیم اردوهای بین المللی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قول دادن درباره قهرمانی منطقی نیست اما آرزوی من فینال جام جهانی است. زمان می‌خواهد که نسل جدید تغییر اساسی داشته باشد و استعداد فوتسال در ایران بسیار زیاد است. اگر سن این نسل طوری بود که همراهی کنند قطعاً می‌توانستیم به فینال -جام جهانی- برسیم.

شمسایی افزود: تیم‌داری پرسپولیس و استقلال در فوتسال بسیار موثر است و سپاهان فعالیت را در این زمینه شروع کرده است. در گذشته این دو تیم در فوتسال حضور داشتند و با برنامه ریزی می‌توان دوباره شاهد حضور دوباره پرسپولیس و استقلال در فوتسال باشیم.

6641