برگزاری همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور صالحی امیری

برگزاری همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور صالحی امیری

پایگاه خبری فوتبالی- آئین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روز یکشنبه با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آکادمی ملی المپیک، آئین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ساعت ۸:۰۰ فردا یکشنبه و با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس این همایش، مسئولان، مدیران و صاحب‌نظران ورزشی و همچنین مربیان و ورزشکاران در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
این همایش به مدت دو روز در ۶ نشست با عناوین «مدیریت ورزشی در جنبش المپیک»، «بهینه‌سازی عملکرد ورزشکاران نخبه»، «ملاحظات پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران»، «ارزش ها در جنبش المپیک»، «بازبینی عملکرد قهرمانان در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از نگاه روانشناسی» و «جنبش پارالمپیک، پزشکی و کلاسبندی در ورزشکاران پارالمپیکی» پیگیری می شود.

مسئولین و هماهنگ کننده شش نشست مذکور که از ۳۵ سخنران برجسته تشکیل شده است را به ترتیب دکتر سید نصرالله سجادی، دکتر حمید آقاعلی نژاد، دکتر محمد حسین علیزاده، دکتر رضا قراخانلو، دکتر صابر مهری، دکتر سیما لیموچی و دکتر جلیل کوهپایه زاده تشکیل می دهند.

6641