افشاگری خبرنگار عراقی از اقدام عجیب پتروویچ

افشاگری خبرنگار عراقی از اقدام عجیب پتروویچ

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از سه بازیکن ذخیره تیم الزورا برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق روز هفتم بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و یوزهای ایران در صورت پیروزی در این دیدار به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد. تیم ملی عراق که با مربیگری «دیک ادوکات» در ۶ بازی گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده بود این مربی هلندی را برکنار و زیلکو پترویچ را استخدام کرد. 

تیم ملی ایران در بازی‌ مرحله رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با سه گل تیم ملی عراق را شکست دهد. تیم عراق اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان شرایط مناسبی را ندارد و این موجب شده تا پتروویچ مجبور به دعوت از بازیکنان جدید شود.

«ماهر حسان» خبرنگار مشهور عراقی در آستانه دیدار تیم ملی ایران با حریف خود پرده از یک اقدام عجیب سرمربی تیم ملی عراق برداشت.

وی در حساب شخصی خود نوشت: پتروویچ برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در یک اقدام عجیب سه بازیکن ذخیره تیم فوتبال الزورا را به اردو تیم ملی دعوت کرده است. علی یاسین، احمد فاضل و منتظر محمد جبر سه بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

6641