حمله علی کریمی به سمیعی و شکوری/ کجاست آن پی دی اف ها آقایان؟

حمله علی کریمی به سمیعی و شکوری/ کجاست آن پی دی اف ها آقایان؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت قرمزها مدیرعامل اسبق پرسپولیس و معاون او را یکی از مسببان حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا می‌داند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که برخی رسانه‌ها روز گذشته مدعی شدند با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان احتمال بازگشت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد اما با کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام سیدبندی این مسابقات عملا رای به حذف قطعی پرسپولیس و استقلال داد.

در طول هفته گذشته و پس از اعلام نظر ای اف سی حواشی بسیاری در فوتبال کشور به وجود آمد و بسیاری دنبال مقصران حذف این دو تیم بودند. بسیاری اعضای کمیته بدوی و استیناف را مقصر حذف سرخابی‌ها می دانند و معتقد هستند می شد مانند سال‌های گذشته این دو تیم مجوز حرفه ای سازی را دریافت کنند تا راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند اما علی کریمی کاپیتان شماره 8 و محبوب قرمزها نظر متفاوتی دارد.

علی کریمی در برنامه اینترنتی ۱۱ گفته است: "مدیرانی که برای استقلال و پرسپولیس انتخاب می شوند فقط به فکر قرار گرفتن در جایگاهشان هستند، آقای سمیعی مدیرعامل اسبق و آقای شکوری که سابقه دبیرکلی فدراسیون را داشت چرا مشکلات باشگاه پرسپولیس را حل نکردند که این تیم حذف نشود؟ آقای شکوری می گفت همه چیز را پی دی اف کرده ایم؟ کجاست آن پی دی اف ها آقای شکوری؟"

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بخشی از مشکلاتی که برای پرسپولیس به وجود آمده است متوجه جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری است. معاون ورزشی اسبق باشگاه پرسپولیس این روزها در فضای توییتر حضور فعالی دارد و در مدت زمانی که سرخابی‌ها پیگیر مجوز حرفه ای سازی بودند او سعی می کرد با نظرهایی که در حساب کاربری خود منتشر می کند به نوعی اطلاعاتش را به رخ مدیران پرسپولیس و وزارت ورزش بکشد اما علی کریمی که رابطه خوبی با شکوری دارد امروز به انتقاد از او و جعفر سمیعی پرداخت تا نشان دهد آنها هم در حذف پرسپولیس از آسیا مقصر هستند.

7655