صلاح شایسته کسب دستمزدی مثل رونالدو و مسی است

صلاح شایسته کسب دستمزدی مثل رونالدو و مسی است

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول مدعی است محمد صلاح ستاره مصری به قدری درخشان ظاهر شده که در حال حاضر باید همانند یک بازیکن سطح بالا به او دستمزد بدهند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته لیورپول در غیاب محمد صلاح و سادیو مانه که در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند، نتوانست در آنفیلد از پس آرسنال 10 نفره بربیاید و با تساوی 0-0 متوقف شد. این بازی نشان داد که قرمزها چه قدر به صلاح و مانه نیاز دارند و این در حالی است که مذاکرات تمدید قرارداد با صلاح بیش از حد طول کشیده و باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. 

به نقل از مارکا، تنها 18 ماه از قرارداد صلاح باقی مانده و کرگر در شبکه اسکای اسپورتس گفت: "پس از این بازی، صحبت‌ها راجع به تمدید قرارداد صلاح چندبرابر خواهد شد، چون دیدید زمانی که او نیست، لیورپول در حمله ناتوان است. به عنوان هواداران لیورپول باید آگاه باشید که این مسئله پیچیده‌تر از ظاهرش است. دیگر بازیکنان بزرگ لیورپول مثل آلیسون، ترنت الکساندر آرنولد و ویرجیل فن دایک در 3 الی 4 ماه گذشته قراردادهایشان را تمدید کرده‌اند. در این بین صلاح می‌خواهد دستمزد برابری همچون دیگر بازیکنان سطح بالا دریافت کند و به نظرم شایستگی لازم را نیز دارد."

4416