الگوی پپ گواردیولا در سرمربیگری چه کسی است؟

الگوی پپ گواردیولا در سرمربیگری چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار اسپانیایی منچسترسیتی اذعان کرد که در چند سال گذشته از توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی چیزهای بسیار زیادی آموخته است. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه از ساعت 16 به وقت تهران، دو تیم منچسترسیتی و چلسی از چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد برابرهم صف آرایی خواهند کرد. این دیدار از اهمیت بالایی در جدول برخوردار است و توخل می‌داند در صورت از دست دادن امتیاز، باید قید قهرمانی این فصل را بزند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی به تمجید از سرمربی سابق پاریسن ژرمن پرداخت و در این باره گفت: "توخل خیلی خلاق است. او یکی از معدود مربیانی است که همیشه از او یاد خواهم گرفت تا مربی بهتری شوم. او از همه لحاظ بی نظیر است. من توخل را از زمان حضورش در ماینز به یاد دارم. از دیدن بازی‌های تیمش و حملات‌شان به سمت دروازه بسیار لذت می‌برم. او دنیای فوتبال را به جای بهتری تبدیل کرده است. توخل یکی از مربیانی است که همیشه می‌خواهد هجومی بازی کند و این چیز بسیار خوبی است."

توخل در اواسط فصل گذشته جانشین فرانک لمپارد در استمفوردبریج شد و توانست همراه با آبی‌های لندن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. 

4416