میزبانی نساجی در هفت بازی بزرگ در هاله‌ای از ابهام/ سکوتِ ساکت از رضایت نیست!

میزبانی نساجی در هفت بازی بزرگ در هاله‌ای از ابهام/ سکوتِ ساکت از رضایت نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- کسی نمی داند تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر از چه زمانی بازی های خانگی خود را در این استان برگزار می کند!

به گزارش فوتبالی، تیم نساجی مازندران که با کسب 20 امتیاز و قرار گرفتن در رده نهم جدول رده بندی، نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم را به پایان رسانده و بهترین نتیجه دوران حضور نساجی در لیگ برتر را کسب کرده این روزها شرایط بسیار عجیب و سختی را تجربه می کند و مجبور شده بازی های خانگی خود را در جایی غیر از استان مازندران برگزار کند.

بعد از لیگ بیستم مدیران ارشد ورزش استان مازندران این قول را به هواداران و باشگاه نساجی دادند که تعویض چمن ورزشگاه وطنی به سریعترین شکل ممکن انجام می شود اما این اتفاق رخ نداد و ورزشگاه شهدای ساری جایی بود که مدیران ارشد ورزش این استان تصمیم گرفتند بازی های نساجی را به آنجا انتقال دهند اما کیفیت زمین چمن این ورزشگاه باعث شد تا باشگاه نساجی بازی های خانگی را در جایی خارج از استان مازندران برگزار کند و چمن ورزشگاه ساری با چمن رولی آماده میزبانی از نساجی در ادامه لیگ بیست و یکم شود.

اما خبر ها از این حکایت دارند که سرعت کار در هر دو ورزشگاه وطنی و شهدای ساری در کمترین حالت ممکن قرار دارد و میزبانی نساجی در بازی های دور برگشت لیگ بیست و یکم در استان مازندران در هاله ای از ابهام قرار گرفته است!

دو ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و نقش جهان اصفهان ورزشگاه‌هایی‌ هستند که در خارج از استان مازندران میزبان بازی های خانگی نساجی بوده اند و روز سه شنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دیداری که شاگردان الهامی میزبان هستند باید بار دیگر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برابر گل گهرسیرجان به میدان بروند، تا علاوه بر هزینه سنگین که به باشگاه تحمیل می شود؛ تیم نساجی فرصت کافی برای ریکاوری نداشته باشد.

اما جالب است بدانید جدا از این مسائلی که در بالا خواندید غفلت مدیران ارشد ورزش مازندران در نیم فصل دوم و در صورت آماده نشدن زمین شهدای ساری برای هواداران و تیم نساجی بسیار گران تمام خواهد شد.

شاگردان ساکت الهامی که نیم فصل نخست در تمام بازی های بزرگ میهمان بودند در دور برگشت برابر استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و تراکتور، میزبان خواهند بود و بی شک بازی در ورزشگاه خانگی حتی در صورت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، شور و شوق بسیاری را در استان مازندران به همراه خواهد داشت و در صورتی که مجوز حضور هواداران در ورزشگاه صادر شود، حضور هواداران پرشور مازندرانی کار را برای رقبا بسیار سخت می کند و حالا هواداران و اعضای تیم نساجی باید امیدوار باشند که مدیران ارشد ورزش استان مازندران بیشتر از این فرصت سوزی نکنند.

9697