دردسر شیرین الهام فرهمند در جام ملت‌های آسیا/ آرنیکا مسافر هند شد

دردسر شیرین الهام فرهمند در جام ملت‌های آسیا/ آرنیکا مسافر هند شد

پایگاه خبری فوتبالی- الهام فرهمند، بازیکن خوش نقش تیم ملی فوتبال زنان ایران خبر از حضور دختر خردسالش در کاروان اعزامی تیم ملی به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در کشور هند داد.

به گزارش فوتبالی، کمتر از 6 روز دیگر رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروهG این رقابت‌ها با کشورهای هند میزبان، چین و چین تایپه هم‌گروه است و برای کسب سهمیه جام جهانی تلاش خواهد کرد.

مریم ایراندوست چند روز قبل پس از اتمام اردوی ملی پوشان درکیش اسامی 23 مسافر کشور هند برای شرکت در این تورنمنت را اعلام کرد که در این میان نام الهام فرهمند نیز به چشم می‌خورد.

هافبک خوش نقش تیم ذوب آهن اصفهان و ملقب به مهندس فوتبال زنان، درحالی پا به این سفر یک ماهه خواهد گذاشت که پیش از این نگرانی‌هایی بابت ترک فرزند خردسالش در این مدت داشت.

البته این مشکل چندان تازه‌ای برای فرهمند نیست و او پیش‌تر با هماهنگی با مسئولین فدراسیون و کادرفنی، دخترش را در اردوی تیم ملی همراه خود می‌دید.

حال الهام فرهمند با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی‌اش خبر از صدور مجوز حضور آرنیکا در جمع کاروان تیم ملی اعزامی به کشور هند داد و نوشت که هماهنگی های لازم برای حضور کوچکترین عضو تیم ملی با رییس فدراسیون، نایب رییس زنان و کادرفنی انجام شده است.

تیم ملی فوتبال زنان ایران از ساعت 17:30 روز 30 دی ماه به وقت تهران در نخستین دیدار این رقابت‌ها به مصاف دختران هند خواهد رفت.

1377