برنامه‌های مدیریت بایرن‌مونیخ برای سه بازیکن جوان این تیم

برنامه‌های مدیریت بایرن‌مونیخ برای سه بازیکن جوان این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - باواریایی ها در صدد تمدید قرارداد دو تن از بازیکنان جوان خود هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی کیکر، باشگاه بایرن مونیخ سرمایه گذاری هنگفتی در زمینه‌ی آکادمی و پرورش استعدادها انجام داده و پس از نزدیک به یک دهه، بازیکنانی نظیر موسیالا و استانیسیچ توانسته اند پس از رشد در آکادمی، به تیم اصلی نیز راه یابند.

در بایرن مونیخ طبیعتاً رقابت بیش از حد شدید است و بازیکنان جوان کار بسیار سختی برای راه یابی به تیم اصلی دارند. با این وجود، سران باشگاه امیدوارند دو هافبک جوانشان به نام های پل وانر و گابریل ویدوویچ در آینده به ستاره هایی با کیفیت برای تیم اصلی بدل شوند.

طبق گزارش کیکر، بایرن مونیخ نظر مساعدی روی این دو جوان دارد. چندین باشگاه بوندسلیگایی و لیگ برتری به جذب وانر در تابستان علاقه مند هستند و از این رو مدیریت مونیخی ها به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن شانزده ساله است.

علاوه بر این، هرمان گرلاند، کمک مربی هانسی فلیک که سابقه‌ی کار با بازیکنان جوان بایرن مونیخ را دارد نیز پیش از ترک مونیخ نظر بسیار مساعدی روی وانر داشت و از باشگاه خواسته بود با او همانند جمال موسیالا رفتار کند. گرلاند در تابستان به وضوح اعلام کرده بود که وانر یک استعداد استثنایی شبیه به موسیالا است و باشگاه باید او را شکوفا کند.

همچنین سران باشگاه از انتقال قرضی آرمیندو سیه ب به هانوفر جلوگیری کرده اند. در نظر مدیران بایرن مونیخ تیم دوم باشگاه باید هر چه زودتر به بوندسلیگای سه بازگردد و حضور سیه ب به انجام این امر کمک می کند.

از سویی دیگر، یولیان ناگلزمان از طرفداران سیه ب است و ممکن است در طول فصل از این بازیکن در تیم اصلی استفاده شود.

9404