کلوپ پیش از بازی با برنتفورد: فکر کردن سریع مهم‌تر از دوندگی سریع است

کلوپ پیش از بازی با برنتفورد: فکر کردن سریع مهم‌تر از دوندگی سریع است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لیورپولی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل برنتفورد شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ های انگلیسی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پیش از بازی این تیم برابر برنتفورد در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"درباره‌ی نبود صلاح، مانه و مشکل خلاقیت تیم، باید بگویم که فقط گل زدن، راهی است که می‌ توان از این سؤال‌ ها دوری کرد. وضعیت ما معلوم است؛ به دلایلی دو بازیکن کلاس جهانی مان را نداریم. آیا نبودشان را حس می‌ کنیم؟ بله! اما با حضور مو و سادیو هم مقابل تیم‌ های ۱۰ نفره به مشکل می‌ خوردیم. شکستن لو بلاک سخت‌ ترین کار در فوتبال است."

"در بازی دیشب برابر آرسنال، در لحظات تعیین کننده، به اندازه‌ی کافی خوب عمل نکردیم اما ربطی به غایبین ندارد، باید ببینیم که چطور به عنوان یک تیم می‌ توانیم بهتر بازی کنیم."

سرمربی لیورپول درباره‌ی این که بازی مقابل برنتفورد سیصد و پنجاهمین بازی‌اش روی نیمکت لیورپولی هاست، گفت: "بابت رسیدن به این عدد خوشحالم اما ثانیه ای به آن فکر نمی‌ کنم. بازی بعدی خیلی مهم و تعیین‌ کننده است. همه از ما انتظار پیروزی دارند و خودمان هم همین‌ طور. این وظیفه‌ی ماست و با آن مشکلی ندارم. ما تیم خوبی داریم، این‌ جا باشگاه فوق‌ العاده ای است و تا به الان از حضور در این‌ جا بسیار خوشحالم."

"توماس فرانک در حال انجام دادن یک کار فوق‌ العاده در برنتفورد است. امیدوارم از آنفیلد استفاده کنیم و نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته باشیم."

"در مورد مصدومان، تا جایی که می‌ دانم مصدوم جدیدی نداریم. ویرجیل، روبو و میلی بعد از بازی مشکلات کوچکی داشتند که تیم پزشکی گفت جدی نیست. همان لیست بازی با آرسنال برای این بازی هم آماده‌ اند."

"تا به امروز نبی کیتا، یکی از بهترین هافبک‌ هایی است که دیده‌ ام. هیچ چیز بدی راجع به مو و سادیو نمی‌ توان گفت چون بازیکنان بی‌ نظیری اند اما دیشب خلا سرعتشان را حس نکردیم. آرسنال عمیق دفاع می‌ کرد؛ اگر آن دو هم بودند، کجا می‌ خواستند بدوند؟ باید به فکر راه‌ حل باشیم. فکر کردن سریع، خیلی مهم‌ تر از دوندگی سریع است."

"اوریگی دیروز بیرون زمین می‌ دوید و خوب به نظر می‌ رسید. به زودی او در کنار ما خواهد بود."

9404