مهم‌ترین صحبت‌های گواردیولا و توخل پیش از بازی منچسترسیتی و چلسی

مهم‌ترین صحبت‌های گواردیولا و توخل پیش از بازی منچسترسیتی و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان سیتیزن ها و آبی های لندن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مصاف دو تیم در لیگ برتر فوتبال انگلستان شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ های انگلیسی، پپ گواردیولا و توماس توخل پیش از بازی حساس تیم های منچستر سیتی و چلسی در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره در نشست خبری حاضر شدند. ابتدا مهم ترین بخش های صحبت های گواردیولا را در این نشست می خوانید:

"برخی بازیکنان به تمرینات برگشته اند و برخی دیگر به ویروس مبتلا شده اند. اگر برای دومین بار پاسخ تست منفی شود، آن فرد یا بازیکن می تواند به تمرینات برگردد. به خاطر سیاست باشگاه و حریم شخصی خودمان، مورد های جدید را اعلام نمی کنیم." 

"در این فصل با بسیاری از موارد مبتلا شده به کووید و مصدومیت ها دست و پنجه نرم کردیم. مقابل استون ویلا تنها یازده بازیکن از تیم اصلی در اختیار داشتیم و چهار پنج بازی آخرمان را با پنج بازیکن از آکادمی بر روی نیمکت شروع کردیم."

"می خواهید بگویید اومیکرون در منچستر سیتی وجود ندارد؟ ما هم مانند همه تیم ها درگیر این مسأله هستیم و فقط مصدومیت های کمتری داشتیم چون تیم پزشکی فوق‌ العاده ای داریم. کووید نوزده هنوز هم در سراسر جهان وجود دارد و ما استثناء نیستیم."

"امروز شرایط خوبی داشتیم. چند ساعت قبل دوباره چند مورد مثبت داشتیم اما باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. هر کاری در این فصل انجام داده ایم به خاطر کیفیت بازیکنانمان بوده است."

"کول پالمر خودش را با شرایط تیم اصلی وفق داده است و مکاتی نیز می‌ تواند بیشتر در زمین حضور داشته باشد. هر دو در آینده بیشتر بازی خواهند کرد و باید صبور باشیم."

"چلسی قهرمان اروپا است و در تمامی پست ها بازیکنان خوبی دارد. یک آزمون سخت دیگر در پیش داریم و سعی می کنیم سه امتیاز بازی را به بهترین حالت به دست بیاوریم."

در ادامه، مهم ترین صحبت های توخل در این نشست را می خوانید:

"کریستنسن به کرونا مبتلا شده است. چالوبا، چیلول و جیمز هم فردا غایب خواهند بود."

"لوفتوس چیک نسبت به فصول گذشته فرصت بازی بیشتری در چلسی به دست آورده است و باید برای جایگاهش بجنگد. کندی هم مثل او از دوران قرضی برگشته و همراه تیم تمرین می کند. این فرصت بزرگی برای اوست و ما هم به او کمک می کنیم که پیشرفت کند و از او حمایت می‌ کنیم."

"درباره این که اگر فردا شکست بخوریم، عملا قهرمانی برای ما تمام می شود یا نه، باید بگویم که شاید این گونه باشد! آن ها خیلی خوب وضعیت مصدومیت و کرونایی هایشان را مدیریت کردند. منچستر سیتی بازیکنان کلیدی زیادی از دست نداده است و این موضوع، تفاوت بزرگی ایجاد می‌ کند."

"من احترام زیادی برای پپ قائلم و همه این را می‌ دانند."

"در مورد این که آیا منچستر سیتی سخت ترین تیم برای شکست دادن است یا نه، از همان روز اول مطمئن بودم که می‌ توانیم فاصله مان را با سیتی کم کنیم. در بازی فردا همگی با یک هدف وارد زمین می‌ شویم. اگر ترکیب کاملمان را در اختیار داشتیم، خیلی خوب می شد. در هفته های اخیر متأسفانه ترکیب کامل را در اختیار نداشتیم و این، دلیل فاصله‌ی ایجاد شده با سیتی در جدول است."

"در بازی رفت بزرگ ترین اشتباه من این بود که تیم رو به شدت دفاعی به زمین فرستادم. پس درس خوبی از آن بازی گرفتم."

توخل در پاسخ به این سوال که فردا برای به چالش کشیدن سیتی و تحت فشار قرار دادن آن ها چه کار باید کرد و آیا منتظر تصمیم ویژه ای از طرف پپ هستی، گفت: "هر بازیکنی که از بند مصدومیت برمی گردد، انرژی زیادی به تیم اضافه می‌ کند. کانته و سیلوا کاملاً آماده‌ی بازی فردا هستند. ما ترکیب صد درصد خود را نداریم و برای مقابله با سیتی و رقابت برای قهرمانی، نیاز به ترکیب کامل خود داریم. سیتی با اختلاف زیادی در صدر هست و در بازی فردا با بهترین نسخه خود وارد میدان می شوند‌."

9404