کریمی و تائیدیه‌ای که مدیرعامل سابق پرسپولیس به او نداد!

کریمی و تائیدیه‌ای که مدیرعامل سابق پرسپولیس به او نداد!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیرعامل اسبق پرسپولیس از دادن تاییدیه به علی کریمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال خودداری کرده بود؟

به گزارش فوتبالی، قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال بود که اصلاح اساسنامه این فدراسیون باعث شد چهره‌های فوتبالی که به خاطر نداشتن سابقه مدیریت امکان حضور در انتخابات به عنوان نامزد پست ریاست را نداشتند، به واسطه معادل‌سازی سابقه مدیریت برای اهالی فوتبال، مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.

 علی کریمی که یکی از 4 نامزد نهایی پست ریاست فدراسیون فوتبال بود و در همان دور اول حذف شد، در برنامه اینترنتی 11 از یک راز بزرگ پرده برداشت که موجب تعجب همه اهالی فوتبال خواهد شد.

 کریمی که برای حضور در مجمع نیاز به تاییدیه از طرف 5 عضو مجمع فدراسیون فوتبال داشته سراغ جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در آن مقطع می‌رود اما به گفته شماره 8 محبوب طرفداران پرسپولیس، سمیعی در ابتدا از دادن تاییدیه به او خودداری می‌کند.

به نظر می‌رسد حواشی که حول و حوش انتخابات بوده باعث می شود تا سمیعی از انجام این کار خودداری کند اما در آخر و پس از ترس از هواداران پرسپولیس بابت رسانه‌ای شدن این موضوع و ایجاد حاشیه جدید برای او و پرسپولیس، حاضر به امضای این تاییدیه می شوند.

در اینکه علی کریمی رایزنی‌ها و به قول معروف لابی‌های مورد نظر را با اعضای مجمع انجام نداده بود جای تردیدی وجود ندارد اما این خیلی عجیب است که مدیرعامل وقت پرسپولیس حاضر به دادن تائیدیه به او نبوده است.

7655