شواین‌اشتایگر در مورد ستاره سابق آلمان‌ها: کمک به او سخت بود

شواین‌اشتایگر در مورد ستاره سابق آلمان‌ها: کمک به او سخت بود

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین دایسلر یکی از بازیکن هایی بود که می توانست آینده‌ی خوبی داشته باشد ولی او در حالی که تنها بیست و هفت سال سن داشت از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، باستین شواین اشتایگر، هم‌بازی سباستین دایسلر در بایرن مونیخ می گوید به دلیل شرایط خاص دایسلر، کمک به او دشوار بود. شواین اشتایگر سی و هفت ساله در مصاحبه ای که با هفته نامه Die Zeit انجام داده است، در مورد دورانی که هم‌بازی سباستین دایسلر بود، صحبت کرده است. او می گوید: "شرایط در آن زمان بد بود؛ سباستین همیشه پشت من در اتوبوس می نشست. به او بسیار نزدیک بودم و متوجه شرایط شده بودم پیش از این که وضعیت او عمومی شود."

شواین اشتایگر صحبت هایش را این چنین ادامه می دهد: "بسیار ناراحت بودم، او هم تیمی من بود و می دیدم چه قدر خوب فوتبال بازی می کرد. او دیگر شرایط قبل را نداشت. کمک به او دشوار بود.

شواین اشتایگر در مورد این که در مورد شرایط سباستین دایسلر با او صحبت کرده است یا نه، چنین پاسخ می دهد: "من خیلی جوان بودم و نمی توانستم چنین نقشی را داشته باشم. این کار بر عهده‌ی اولی هوینس بود."

همچنین شواین اشتایگر دوره‌ی بازی خود را بدون جنبه‌ی منفی توصیف می کند و بدترین خاطره اش را هم شکست در فینال سال 2012 لیگ قهرمانان اروپا می داند.

سباستین دایسلر در سال 2002 از هرتابرلین به بایرن مونیخ ملحق شد و تا 2007 در جمع باواریایی ها ماندگار بود. این بازیکن یکی از ستارگان نوظهور آلمان قلمداد می شد ولی به دلیل چند مصدومیت متوالی و البته مشکلات مربوط به ابتلا به افسردگی، در ژانویه‌ی سال ۲۰۰۷ در سن بیست و هفت سالگی از دنیای حضور در فوتبال حرفه‌ ای کناره‌ گیری کرد.

9404