امید سران چلسی به حفظ مدافع ملی‌پوش آلمانی در لندن

امید سران چلسی به حفظ مدافع ملی‌پوش آلمانی در لندن

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آبی های لندنی هنوز امید خود را برای تمدید قرارداد مدافع ملی پوش تیم خود از دست نداده است و این بازیکن آلمانی آماده‌ی شنیدن پیشنهاد دوم مدیران باشگاه چلسی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مت لاو، خبرنگار نشریه‌ی تلگراف انگلستان، با وجود پیشنهادات تیم‌ های دیگر، آنتونیو رودیگر، مدافع ملی پوش آلمانی هیچ گاه احتمال تمدید قرارداد با چلسی را رد نکرده است؛ با این اوصاف، بعد از این که علاقه‌ی باشگاه رئال مادرید اسپانیا برای جذب آنتونیو رودیگر کاهش یافت، مدیریت باشگاه چلسی فرصت پیدا کرد تا این بازیکن ملی پوش را حفظ کند.

آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان اولین پیشنهاد چلسی که مبلغی به ارزش حدود یکصد و چهل هزار پوند در هفته بوده را رد کرد و دستمزد نزدیک به دویست هزار پوند در هفته می‌ خواهد که آبی‌ های لندنی می‌ توانند به آن نزدیک شوند.  

آنتونیو رودیگر ممکن است برای ماندن در چلسی انگلستان رقم درخواستی خود را کاهش دهد و این احتمال نیز وجود دارد که مدیریت باشگاه چلسی به این بازیکن ملی پوش آلمانی پاداش وفاداری بدهد.

در ماه های گذشته با توجه به اتمام قرارداد آنتونیو رودیگر با آبی های لندنی در پایان رقابت های فصل جاری، پیشنهادات بسیاری از باشگاه های مختلف و بزرگ اروپایی به منظور در اختیار گرفتن این مدافع ملی پوش آلمانی ارائه شده است که در این میان، پیشنهاد باشگاه رئال مادرید اسپانیا از بقیه جدی تر به نظر می رسد.

9404