سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان: با نظر هیات مدیره تیم را جریمه کردیم/ مذاکره‌ای با فکری نداشتیم

سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان: با نظر هیات مدیره تیم را جریمه کردیم/ مذاکره‌ای با فکری نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تا تعیین تکلیف وضعیت فراز کمالوند با هیچ گزینه‌ای وارد مذاکره نمی‌شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابوذر شجاعی در خصوص آخرین وضعیت فراز کمالوند با توجه به اینکه او در بازی مقابل استقلال غایب بود، اظهار داشت: قرار است طی 48 ساعت آینده فراز کمالوند به اهواز سفر کند و جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد نفتی و اعضای هیات مدیره باشگاه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود، مذاکراتی با محمود فکری صورت گرفته، گفت: نه اینطور نیست. با هیچ گزینه‌ای صحبت و مذاکره نداشتیم. در ابتدا باید وضعیت سرمربی گری کمالوند تعیین تکلیف شود و بعد از آن تصمیمات دیگری بگیریم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص تقویت تیم برای نیم فصل دوم و اینکه آیا لیستی از کمالوند گرفته شده، عنوان کرد: از مدتی قبل پیگیر تقویت تیم بودیم. یکی از موضوعات ما با هر سرمربی که مشغول باشد همین مساله است و قطعا در هر حالتی تیم باید تقویت شود. با کمالوند هم صحبت‌هایی انجام شده بود و نفراتی هم مشخص شدند اما به هرحال باید مساله خودش قطعی شود. پس از تعیین تکلیف وضعیت سرمربی در مورد تقویت تیم هم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

شجاعی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم تصمیم به فسخ یک طرفه گرفته‌اند، گفت: چنین صحبتی مطرح نشده است.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد جریمه اعضای تیم عنوان کرد: به خاطر نتایج ضعیف با نظر هیات مدیره و کلیه اعضای تیم 10 درصد جریمه داشتند. البته ما تاکنون حدود 30 درصد پرداختی داشتیم و در تلاشیم حالا که نیم فصل اول به پایان رسیده ان‌شاالله با جذب منابع مالی، درصد جدیدی را طی روزهای آینده به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه چندی پیش اعلام شد اعضای تیم به دلیل اینکه امنیت جانی ندارند، حاضر به حضور در مسجدسلیمان نیستند و به همین خاطر در اهواز تمرین می‌کنند، اظهار داشت: در مسجدسلیمان هم تمرین کردند. اینجا مشکلی برای تمرین نیست اما به خاطر اینکه بحث شرایط زمین مطرح است و نمی‌توان در زمین مسابقه تمرین کرد، تمریناتشان را در اهواز برگزار می‌کنند. مشکلی از نظر امنیتی در مسجدسلیمان وجود ندارد. به لیدرها هم فراخوان دادیم و با آن‌ها صحبت کردیم و مشکلی از این بابت نیست.

شجاعی با اشاره به شرایط فعلی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: چند روز دیگر در جام حذفی بازی داریم و در تلاشیم تا آرامش به تیم برگردد. از هواداران می خواهم صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند تا بتوانیم تیم را به ساحل آرامش برسانیم. امیدوارم در بازی جام حذفی نتیجه خوبی بگیریم و با صعود به مرحله بعدی کمی باعث شادی هواداران شویم. قطعا با تقویت تیم در نیم‌فصل، در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب می‌کنیم تا از جایگاه فعلی جدا شویم و به رتبه‌ای که مورد رضایت مردم شهر و درشان مسجدسلیمان است برسیم.

۴۱۵۴