تکرار شاهکار دروازه‌بان رئال مادرید در آنفیلد توسط دروازه‌بان آرسنال

تکرار شاهکار دروازه‌بان رئال مادرید در آنفیلد توسط دروازه‌بان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه آنفیلد، آرسنال و لیورپول به تساوی بدون گل رسیدند و بدین ترتیب آرون رمزدیل، دروازه بان توپچی های لندن توانست در این بازی کلین شیت کند و گلی دریافت نکرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این بازی خیلی زود ده نفره شد و همین قضیه فشار را روی دروازه تیم آرتتا بسیار زیاد کرد و آرون رمزدیل فشار زیادی را در طول این بازی متحمل شد اما دروازه اش باز نشد و توانست مقاومت کند تا بدین ترتیب یک کلین شیت را در ورزشگاه آنفیلد به نام خود ثبت کند.

کلین شیت کردن در ورزشگاه آنفیلد کار آسانی نیست به طوری که آخرین دروازه بانی که موفق شده بود در ورزشگاه آنفیلد کلین شیت کند، تیبو کورتوا بود که در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل یعنی در آوریل 2021 در ورزشگاه آنفیلد کلین شیت کرد که آن بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در واقع پس از کلین شیت کورتوا در آوریل 2021، دیگر هیچ دروازه بانی نتوانسته بود در ورزشگاه آنفیلد کلین شیت کند و گلی دریافت نکند تا اینکه اکنون آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال این کار را انجام داد و دروازه تیمش را مقابل لیورپول بسته نگه داشت.

1470