فرصت‌سوزی باورنکردنی بازیکن لیورپول و مسخره شدن توسط مدافع آرسنال(عکس)

فرصت‌سوزی باورنکردنی بازیکن لیورپول و مسخره شدن توسط مدافع آرسنال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول و آرسنال در دور اول از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله فینال این دوره از رقابت های جام اتحادیه در بازی برگشت و ورزشگاه امارات لندن مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آرسنال در دقیقه 24 ده نفره شد و همین قضیه موجب شد تا فشار لیورپول روی دروازه توپچی های لندن زیاد شود و فرصت های زیادی به دست بیاورند. یکی از این فرصت ها نصیب تاکومی مینامینو، بازیکن ژاپنی لیورپول شد که البته او قدرش را ندانست و به شکلی باورنکردنی آن را از دست داد.

در حالی که مقابل دروازه خالی توپ به مینامینو رسید، این بازیکن ژاپنی آن را با ارتفاعی خیلی زیاد از بالای دروازه به بیرون زد و بدین ترتیب فاجعه بار ترین فرصت سوزی هفته را داشت!

بن وایت، مدافع آرسنال که در مقابل مینامینو در این صحنه قرار داشت، پس از این فرصت سوزی به مینامینو خندید و به نوعی او را مورد تمسخر قرار داد که تصویر آن لحظه هم که مینامینو ناراحت است و بن وایت در حال خندیدن است، در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

1470