تیم 10 نفره آرتتا از لیورپول مساوی گرفت

تیم 10 نفره آرتتا از لیورپول مساوی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدین ترتیب باید دید که در بازی برگشت در ورزشگاه امارات لندن چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و در نهایت کدام تیم راهی فینال می شود.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این بازی در همان اواسط نیمه اول بود که ده نفره شد و کار برایش سخت شد. در واقع آرسنالی ها با خطای خشن گرانیت ژاکا روی دیگو ژوتا در دقیقه 24 ده نفره شدند و کار برایشان سخت شد و پس از این اخراج بود که آرسنال به فکر حفظ نتیجه و گرفتن تساوی از لیورپول افتاد و در نهایت موفق شد این کار را هم انجام دهد و یک تساوی بدون گل از لیورپول در آنفیلد گرفت. البته آرسنال با وجود ده نفره شدن فرصت هایی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آن ها استفاده کند و به طور کلی به نظر می رسید که اعتماد به نفس آرسنالی ها از دست رفته است. اکنون باید دید که در ورزشگاه امارات لندن چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

برنده دیداری که در ورزشگاه امارات میان آرسنال و لیورپول روز 30 دی برگزار خواهد شد، در فینال جام اتحادیه به مصاف چلسی خواهد رفت.

خلاصه بازی آرسنال - لیورپول

1470