حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام مشخص شد

حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست دهد و بدین ترتیب به فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا برسد و اکنون باید در فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که در عربستان برگزار می شود، موفق شد بارسلونا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و راهی فینال شود و اکنون اتلتیک بیلبائو هم با نتیجه دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست داده است تا رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در دیدار فینال روبروی هم قرار بگیرند. فینال قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

در این بازی ابتدا اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه کار این اتلتیک بیلبائو بود که توانست نتیجه را برگرداند و دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب با کامبکی دیدنی اتلتیکو مادرید را حذف کند و راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شود. گل اتلتیکو مادرید در دقیقه 62 به ثمر رسید و یک گل به خودی بود اما گل های اتلتیک بیلبائو در دقایق 77 و 81 به ثمر رسیدند و بدین ترتیب بود که بیلبائو توانست کامبک بزند.

اکنون باید دید که در فینال چه اتفاقاتی رخ می دهد و از بین رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو کدام تیم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا می شود.

خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو - اتلتیکو مادرید

1470