عکسی که مسی کنار همسرش منتشر کرد؛ تقریبا از کرونا بهبود یافته‌ام

عکسی که مسی کنار همسرش منتشر کرد؛ تقریبا از کرونا بهبود یافته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن چند روز پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و همین قضیه موجب شده بود تا به قرنطینه برود و از تمرینات پی اس جی دور شود و در بازی های اخیر تیم پاریسی حضور نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اکنون لیونل مسی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در حالی که در کنار همسرش نشسته است، در رابطه با بیماری خود و شرایط بهبودی اش نوشته است. مسی بازیکنی نیست که به طور معمول در شبکه های اجتماعی فعالیت های زیادی داشته باشد اما این بار با انتشار عکسی در کنار آنتونلا روکوزو نوشته است:" شب بخیر! همانطور که می‌دانید من مبتلا به کرونا بودم و می‌خواهم از شما برای همه پیام‌هایی که فرستادید تشکر کنم و به شما بگویم که روند بهبودی من بیشتر از آنچه فکر می‌کردم طول کشید، اما تقریباً بهبود یافته‌ام و واقعاً مشتاق هستم که دوباره به میادین بازگردم. این روزها را تمرین کرده‌ام تا آمادگی صد در صدی خود را  به دست بیاورم، امسال چالش های بسیار خوبی در راه است و امیدوارم خیلی زود بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم. با تشکر!!!"

باید دید که شرایط برای لیونل مسی در بازگشت به میادین به چه شکل پیش می رود. پی اس جی بازی حساس مقابل رئال مادرید را پیش روی خود دارد.

1470