آمار مربی اخراجی بارسلونا که پس از او اوضاع بحرانی شد چگونه بود؟

آمار مربی اخراجی بارسلونا که پس از او اوضاع بحرانی شد چگونه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی اسبق بارسلونا که در فصل 2019/20 و در اواسط فصل از این تیم کنار گذاشته شد و اخراج شد، آمار خوبی در لالیگا داشت و خیلی ها معتقدند که پس از اخراج او بود که آبی و اناری ها وارد بحران های جدی شدند و این حرف ها هم چندان بیراه به نظر نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، پس از اخراج ارنستو والورده، هدایت بارسلونا به کیکه ستین سپرده شد؛ کسی که سرمربی رئال بتیس بود و پرستیژ کافی برای هدایت بارسا را نداشت به طوری که او هیچ وقت نتوانست با ستاره ای مثل لیونل مسی به خوبی ارتباط برقرار کند و به تیم خود نظم بدهد. شکست تاریخ 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ هم در دوران هدایت کیکه ستین اتفاق افتاد و زنجیره ای از حوادث بحرانی برای بارسا رقم خورد.

اما آمار ارنستو والورده که در نهایت از هدایت بارسا کنار گذاشته شد چگونه بود. او اگر چه در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیتی دست نیافت و مقابل رم و لیورپول کامبک های عجیب و غریبی خورد اما تیمش در لالیگا به طور کلی عملکرد خوبی داشت.

والورده 146 بازی روی نیمکت بارسلونا نشست که در این بازی ها 99 پیروزی، 32 تساوی و 15 باخت را تجربه کرد. او همچنین 2 قهرمانی در لالیگا، 1 قهرمانی سوپرکاپ و 1 قهرمانی کوپا دل ری را به دست آورد.

1470