عکس یادگاری پرز و لاپورتا در عربستان با برگزاری ال کلاسیکوی سوپرکاپ

عکس یادگاری پرز و لاپورتا در عربستان با برگزاری ال کلاسیکوی سوپرکاپ

پایگاه خبری فوتبالی - ال کلاسیکوی سوپرکاپ میان رئال مادرید و بارسلونا در شهر ریاض، پایتخت عربستان برگزار شد و در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و به مرحله فینال راه پیدا کند و بدین ترتیب اکنون منتظر مشخص شدن حریف خود است.

به گزارش فوتبالی، اینکه سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار شود، منتقد ها و حامیان خودش را داشت. منتقد ها می گفتند که سفر طولانی بازیکنان از اسپانیا به عربستان آن هم در اواسط فصل موجب خسته شدن بازیکنان می شود و همین قضیه روی کیفیت آن ها در ادامه کار اثر خواهد گذاشت اما حامی های این طرح معتقد بودند که این دیدار می تواند جنبه تجاری داشته باشد و بدین ترتیب به اوضاع مالی رئال مادرید و بارسلونا در این شرایط دشوار کمک کند.

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا به عنوان مدیران باشگاه رئال مادرید و بارسلونا و همچنین روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، برای این ال کلاسیکوی سوپرکاپ به عربستان رفته بودند و در هتل به اتفاق یاسر بن حسن، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، عکس یادگاری گرفتند. اسپانسر های عربستانی موجب شدند تا فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه ها برای حضور در عربستان برای برگزاری سوپرکاپ رضایت دهند و این تورنمنت مثل سال 2020 در عربستان برگزار شد.

1470