سولدو در انتظار روزهای خوب تراکتور

سولدو در انتظار روزهای خوب تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- روزهای خوب تراکتور چه زمانی دوباره از راه خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، طرفداران تیم محبوب تبریزی امیدوار بودند با حضور زونیمیر سولدو در تیمشان، اوضاع به نفع تراکتور تغییر کند منتهی در 11 دیداری که مربی کروات هدایت این تیم را بر عهده داشته، تراکتور فقط در دو بازی پیروز شده است.

آخرین برد تراکتور به دیدار هفته دهم مقابل نفت مسجدسلیمان برمی‌گردد که شاگردان سولدو توانستند تیم فراز کمالوند را با 2 گل شکست دهند و بعد از آن مسابقه، این تیم نه نتها از جام حذفی کنار رفت بلکه در لیگ هم سه باخت متوالی را تجربه کرد و در دو بازی آخرش هم مقابل حریفانش به تساوی رسیده است.

طی چند هفته گذشته بارها و بارها شایعاتی درباره احتمال برکناری سولدو مطرح شده و گفته شد که او در صورت ناکامی در بازی امروز مقابل نساجی، مجبور به خداحافظی با تراکتور خواهد شد اما صحبتهای مربی کروات نشان می‌دهد که او نگران آینده‌اش در تبریز نیست.

او گفته است: بارها گفته‌ام که یک فصل سخت را پیش رو داریم، چون تغییرات زیادی را داشته ایم. رفتن تعداد زیاد و آمدن نفرات جدید مشکل‌ساز بوده است. به طرفداران هم حق می‌دهم، اما تلاش می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم. چیزی که تضمین می‌دهم این است که سخت تلاش کنیم اما در مورد آینده تیم نمی‌توان چیزی را تضمین کرد.

حالا باید دید که او در نیم فصل دوم می‌تواند شرایط تراکتور را بهبود ببخشد یا نه.

1984