منصوریان: همین که رباط صلیبی بازیکنان پاره نشد باید خدا را شکر کنیم/ تیم من در حال منفجر شدن است!

منصوریان: همین که رباط صلیبی بازیکنان پاره نشد باید خدا را شکر کنیم/ تیم من در حال منفجر شدن است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد، نام رضا عنایتی از تیمی چون هوادار بزرگتر است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از برتری خارج از خانه شاگردانش مقابل هوادار اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی می‌توانست به مراتب با کیفیت‌تر باشد، با شناختی که از تیم عنایتی در یک زمین صاف و هموار داشتیم، این تیم در بازی‌های قبل به مراتب بهتر بود. بازی کیفیت فنی نداشت و ما خیلی خوب بازی را آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم تیم رضا عنایتی بالا بازی می‌کند و سعی کردیم بالا بازی کنیم. من به این دلیل می‌گویم تیم آقا رضا به این دلیل است که اسم عنایتی از هوادار بزرگتر است  و این تیم تازه به لیگ برتر آمده است و عنایتی در این تیم زحمت کشیده است و با حرص و جوش تیمش را به لیگ برتر آورده است.

وی ادامه داد: باید برای عنایتی کلاه از سر برداشت و به او احترام گذاشت، چون تیم خیلی خوبی جمع کرده است و بازیکنان خوبی دارد. بازی کیفیت فنی نداشت و همین اندازه که بازیکنان دو تیم رباط پاره ندادند باید نماز شکر بخوانیم! روش بازی ما این‌طور بود که می‌دانستیم نباید مقابل هوادار عقب بازی کنیم. این تیم سخت گل می‌خورد و سعی می‌کند به موقع گل بزند. دو بازی خوب مقابل پرسپولیس و استقلال انجام دادند و مقابل گل‌گهر هم بازی عجیبی انجام دادند و در مجموع برای تیم خودم و رضا عنایتی آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و هم می‌توانستیم گل تساوی را دریافت کنیم. در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. من این پیروزی را به بازیکنانم و خانواده‌شان و هواداران آبادانی تبریک می‌گویم.

«عنایتی هم در اولین سال حضورش در لیگ برتر نشان می‌دهد که هوش و ذکاوت زیادی دارد.»، وی در ادامه تمجیدهای خود از عنایتی این جمله را گفت با یادآوری مشکلات تیمش تصریح کرد: روی صحبت من ابتدا با مسئولان آبادان است. اگر تا بازی با خیبر بچه‌های ما به خواسته‌ای که دارند نرسند، به همان شدت که امروز از بازی ما لذت بردند تیم ما آسیب می‌بیند. ما تیم گرانی نیستیم، ولی در همان حداقل‌ها هم ما را کمک نمی‌کنند. مسئولان پالایش و پخش برخلاف دورانی که من در نفت بودم عزم‌شان را جزم کردند که به تیم کمک کنند، اما من در استان‌مان کم‌لطفی دیدم و واقعاً از آنها گله دارم. تا 72 ساعت دیگر اگر اعضای تیم من پول نگیرند به صورت اتوماتیک آزاد می‌شوند، از کادر فنی، تدارکات، ماساژور، پزشکی و بازیکنان. من نمی‌دانم اینکه می‌گویند عاشق آبادان هستیم چطور است. من از صمیم قلبم می‌گویم که دوست ندارم هیچ مسئول آبادانی را ببینم. تیم من خسته شده است. امروز ممکن بود رباط پای بازیکن من پاره شود، بازیکنان من سر می‌گذارند و با تمام وجود بازی می‌کنند، ولی بعد از بازی تازه یادشان می‌آید که چه مشکلاتی دارند.

منصوریان ادامه داد: من اولتیماتوم نمی‌دهم، اولتیماتوم بازیکنان به کادر فنی است و من انتقال می‌دهم. من به عنوان برادر و پدر بعضی از این بازیکنان صحبت می‌کنم. یکسری از بازیکنان ما پسران من هستند و زننده گل دوم ما یک پسر کوچک است و کل سرمایه‌اش قرارداد 100 تومانی است. در تیم ما پول دست می‌گردانند و من خجالت می‌کشم. طالب ریکانی، امید خالدی، محمد طیبی، حکیم نصاری و حسن بیت‌سعیت پول دست می‌گردانند. این اولتیماتوم را بازیکنان به من دادند. شروین بزرگ تا امروز هیچ پولی نگرفته است و محمد طیبی 700 میلیون پول پس داده تا به صنعت نفت آمده است. من هر روز معده درد دارم و آسیب روحی در تیم ما فوران می‌کند. مدیران باشگاه هم با همه صحبت می‌کند و خودم هم با مسئولان پالایش و پخش جلسه گذاشتم و می‌خواهند به ما پول بدهند، ولی یک چیزهای عجیب و غریبی مثل کش به دست ما می‌بندند. تیم من را به هم نریزید، روی صحبت من با هواداران است و من روز اول گفتم شأن صنعت نفت را حفظ می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی من در نفت تهران بودم و عزم وزارت نفت این بود که پول ندهد و بهترین تیم ایران را با سابقه 70 ساله نابود کردند. صنعت نفت جای این کارها نیست. مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند. حالا که آن آدم‌ها آن بند را در قرارداد گذاشتند و آن حماقت فوتبالی را در رأس کارشان قرار دادند رفتند و آدم‌هایی دیگری آمدند. از تیم آقای اوجی،  سالاری و ... . ما روی گنج خوابیدیم و از این گنج 20، 30 میلیارد به ما بدهید تیم ما در حال منفجر شدن است. مسئولان شهر به ما کمک کنند. من هم میهمان این شهر هستم و افتخارم این است که امروز توانستم روی لب هوادار لبخند بیاورم. چطور سال‌های گذشته می‌توانستند کمک کنند، ولی امسال نمی‌خواهند کمک کنند و واقعا نمی‌خواهم مسئولان شهرمان را ببینم و خواهشاً دیگر به رختکن ما نیایند، اگر کسی بیاید من از رختکن بیرون می‌روم. از مسئولان پالایش و پخش می‌خواهم خودشان یک راهی برای کمک پیدا کنند. ما احتیاج به غذا داریم و غذا در تیم ما ورود پول است و اگر بخواهند یک ماه دیگر پول به ما بدهند نوشداروی پس از مرگ سهراب خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در واکنش به این موضوع که پول هتل رفسنجان او از جیبش پرداخت کرده است، گفت: مدیرعامل و هیئت مدیره ما آنقدر بندهای قانونی برای آنها وجود دارد، ما یک خانواده هستیم، من وقتی دیدم شرایط سختی در رفسنجان داریم به مدیر تیم گفتم هزینه هتل سیرجان را می‌دهم. من با بچه‌های تیم زندگی می‌کنم. ناهار دیروز هم بچه‌ها مهمان رستوران بودند و یک روز قشنگ را داشتیم. من پیشانی بچه‌های تیمم را می‌بوسم و کیف می‌کنم وقتی می‌بینم برای شهرشان تکل می‌زنند. من از یک پول قلمبه در تیم‌های دیگر گذشتم و به صنعت نفت آمدم تا روزی که باشم با تمام وجود می‌جنگم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل خریدی هم خواهند داشت، تصریح کرد: پول به باشگاه بیاید تا به بازیکنان فعلی‌مان بدهیم، ما اصلا نقل و انتقالات نداریم و همین که بتوانیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم من 50 درصد کلاه پشمی‌ام را بالا می‌اندازم.

7474