درگیری بونوچی با مدیر اینتر: چه غلطی می‌کنی؟ می‌کُشمت!

درگیری بونوچی با مدیر اینتر: چه غلطی می‌کنی؟ می‌کُشمت!

پایگاه خبری فوتبالی - جنجال همیشه با دربی سنتی فوتبال ایتالیا یعنی بازی یوونتوس و اینتر همراه است و در پایان بازی سوپرجام ایتالیا و قهرمانی نراتزوری ها نیز اتفاقاتی جنجالی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویر وایرال شده در پایان بازی مربوط به اقدامی است که لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس انجام داده است. مدافع بیانکونری ها قرار بود که در دقایق پایانی بازی وارد زمین شود تا بتواند در ضربات پنالتی شرکت کند و پنالتی بزند. آلگری از بازیکنانش خواست تا مرتکب خطا شوند یا توپ را به اوت بزنند تا بتواند تعویض را انجام بدهد اما در آخرین صحنه بازی، الکس ساندرو مرتکب اشتباه شد و الکسیس سانچز در آخرین لحظات وقت اضافه گل پیروزی و قهرمانی اینتر را به ثبت رساند. اینتری ها در حال جشن گرفتن بودند اما بونوچی نتوانست جلوی خشم خود را از شکست تیمش بگیرد.

در حقیقت مدافع یوونتوس با کریستیانو موتزیلو یکی از مدیران اینتر درگیر شد. موتزیلو در حال جشن قهرمانی تیمش بود اما به نظر می رسد که مدافع تیم ملی ایتالیا خوشحال نشد. درگیری میان موتزیلو و بونوچی ادامه پیدا کرد و به نظر می رسد که مدافع ایتالیایی به خاطر این صحنه با تنبیه مواجه شود.

ال تمپو توانسته صحبت های بونوچی در این درگیری را شکار کند که خطاب به موتزیلو می گوید:"توی صورتم نخند. چه غلطی می کنی؟ می کُشمت!" بعد از آن بونوچی، نماینده باشگاه اینتر را هل می دهد و چند مشت هم به سمت وی روانه می کند!

4125