هافبک رئال مادرید، سوپرجام را مسخره کرد و به جوکوویچ کنایه زد

هافبک رئال مادرید، سوپرجام را مسخره کرد و به جوکوویچ کنایه زد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید شخصیت خاصی دارد چرا که معمولا خیلی صریح و رک حرفهایش را می زند و شاید همین مسئله به مذاق خیلی ها خوش نیاید.

به گزارش فوتبالی، در طول تاریخ فوتبال مرسوم بوده است که سوپرجام کشورهای مختلف میان قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی برگزار شود اما در سالهای اخیر فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته که شکل بازیها را تغییر بدهد و آن را به شکل چهارجانبه برگزار کند. بدین ترتیب به طور مثال رئال بدون آن که قهرمان لیگ یا جام حذفی شود، به عنوان تیم دوم لالیگا در مسابقات امسال شرکت کرد و قهرمان کوپا یعنی بارسلونا را در نیمه نهایی شکست داد. از سویی مسابقات به جای اسپانیا در کشور عربستان برگزار می شود. تونی کروس هافبک رئال در گفتگو با پادکست برادرش فلیکس حسابی این ماجرا را مسخره کرد.

فلیکس در ابتدا به شوخی در مورد محل برگزاری بازیها گفت:" برای همه واضح است که سوپرجام اسپانیا باید در عربستان برگزار شود. اگر در عربستان نباشد، باید در کجا باشد؟" که تونی با لحن تمسخرآمیز در جوابش گفت:" هیچ تردیدی در این باره نیست!" کمی بعد فلیکس پرسید که رئال مادرید چگونه توانسته به این مسابقات راه یابد که کروس در ادامه تمسخرهایش گفت:" راستش کار خاصی نکردیم چرا که نه لیگ را بردیم و نه قهرمان جام حذفی شدیم. اما در این جا هستیم. دو سال پیش اولین باری بود که سوپرجام با چهار تیم برگزار شد. در آن زمان هم قهرمان لیگ یا جام حذفی نشده بودیم اما قهرمان مسابقات شدیم.  چه چیزی می توانم بگویم؟ اگر بخواهم صادق باشم، تصور می کنم که برگزارکننده مسابقات علاقه ویژه ای به حضور ما در بازیها دارد."

کروس از سویی به بحث جنجالی جوکوویچ هم اشاره کرد. تنیسور صرب به خاطر مخالفت با واکسیناسیون کرونا از حضور در استرالیا منع شده و هنوز مشخص نیست که ایا حق حضور در مسابقات هفته آینده را دارد یا نه. فعلا وزیر مهاجرت استرالیا تصمیم نهایی را در مورد وی نگرفته است. کروس در این باره گفت که در عربستان هم مدارک واکسیناسیون بازیکنان رئال مادرید چک شده است:"در عربستان همه مورد بررسی قرار گرفتند تا واکسینه شده باشیم. این اتفاق فقط در اسپانیا رخ نمی دهد."

4125