واکنش ستاره رئال مادرید به پیروزی در ال‌کلاسیکو

واکنش ستاره رئال مادرید به پیروزی در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید معتقد است که آن‌ها با شایستگی در ال کلاسیکو به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه کینگ عبدالله سیتی اسپورت به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با حساب 3-2 پیروز شد. در این دیدار کریم بنزما یک گل زد و یک پاس گل داد و توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را تصاحب کند. وینیسیوس و والورده دو گل دیگر لوس بلانکوس را زدند و برای بارسلونا نیز لوک دی یونگ و فاتی گلزنی کردند.

به نقل از آ اس، بنزما پس از پایان بازی گفت: "بعد از 120 دقیقه بازی بسیار خسته هستم و البته این موضوع طبیعی است. شما همیشه با بیشترین تمام خود در ال کلاسیکو بازی می‌کنید و می‌دانستیم که اگر بیش از حد به آن‌ها توپ و میدان را بدهیم، مطمئنا خطرناک ظاهر خواهند شد. حالا به فینال رسیدیم و حال همه خوب است."

"واقعا بازی سختی بود و به نظرم با شایستگی به پیروزی رسیدیم. در ال کلاسیکوها کسب برد بسیار سخت است و دیدید که بارسلونا فوتبال خوبی ارائه داد. تا لحظه آخر جنگیدیم و واقعا توانستیم نشان دهیم که رئال مادرید بهترین تیم دنیاست." 

4416