فولاد 2 - شهرخودرو صفر| راحت الحلقوم سه امتیازی/ شهرخودرو به تنظیمات کارخانه بازگشت

فولاد 2 - شهرخودرو صفر| راحت الحلقوم سه امتیازی/ شهرخودرو به تنظیمات کارخانه بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم فولاد و شهرخودرو با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فولاد و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ گله شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

فولادی‌ها در ابتدا در دقیقه ۱۰ و با گلزنی شیمبا روی نقطه پنالتی به گل اول رسیدند و در ادامه پاتوسی در دقیقه ۴۰ موفق شد گل بعدی فولادی‌ها را به ثمر برساند.

شاگردان نکونام در نیمه دوم، بازی را به نفع خود ادامه دادند و در پایان فولاد موفق شد با ۲ گل تیم شهرخودرو را شکست دهد.

با این نتیجه، تیم فولاد با ۲۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گل‌گهر سیرجان، در جایگاه هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. همچنین تیم شهرخودرو با ۴ امتیاز، قعرنشین لیگ باقی ماند.

ترکیب فولاد

علی غلام‌زاده، مجتبی نجاریان، موسی کولی بالی، سینا شاه عباسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

ترکیب شهرخودرو

سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، رحمان جعفری، معراج پورتقی، محمدعلی کاظمی

اخراج

مجتبی بیژن از شهرخودرو (دقیقه 31)

 

اخطار

محمدحسین حیدری از شهرخودرو (دقیقه 79) و محمدرضا عباسی از فولاد (دقیقه 21)

شرح گل‌

فولاد یک - شهرخودرو صفر (دقیقه 10؛ لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی): ارسال فولادی ها از سمت راست با خطای هند عجیب مدافع پدیده همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لوسیانو پریرا هم با قرار گرفتن پشت توپ، گل اول فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

فولاد 2 - شهرخودرو صفر (دقیقه 40؛ آیاندا پاتوسی): ساسان انصاری که می توانست در موقعیت تک به تک با دروازه بان پدیده قرار بگیرد، توپ را به عقب برگرداند و موقعیت شوتزنی را برای پاتوسی فراهم کرد. این هافبک شوتزن هم با یک ضربه بادقت به گوشه دروازه گل دوم فولاد را به ثمر رساند. 

ویدیو خلاصه این بازی را اینجا ببینید

7474 / 4154