عزیزی خادم: شهرداری‌ها از ارکان مهم توسعه فوتبال در جهان هستند

عزیزی خادم: شهرداری‌ها از ارکان مهم توسعه فوتبال در جهان هستند

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون فوتبال در اختتامیه ششمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل به بیان نکاتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم در این نشست که با حضور مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، محمد آخوندی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران، سایر مدیران شهرداری و با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و بازیگران از جمله مهدی کاظمی و عادل فردوسی‌پور برگزار شد، گفت: برگزاری و ادامه چنین برنامه‌هایی در آینده برای ورزش و فوتبال کشور بسیار نویدبخش است و به مشروعیت هرچه بیشتر فوتبال در جامعه منجر می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری سازمان معظمی است و شهرداری‌ها از ارکان مهم توسعه فوتبال در جهان بشمار می‌روند. باید از برادرانم آقایان چمران، زاکانی، آخوندی و علوی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات و موفقیت‌های اخیر فوتبال ملی گفت: اجرای برنامه‌های فوتبال مردان، زنان و همچنین بخش‌های پایه به دقت زیر ذره‌بین قرار دارد و خوشبختانه نتایج اخیر کسب شده نیز موید این موضوع است.

عزیزی خادم ضمن دعوت از مسئولان حاضر در این برنامه جهت حضور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان افزود: از وزیر ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی نیز بابت همراهی و همدلی که با فوتبال ملی دارند تشکر می‌کنم. ارکان فدراسیون بی وقفه کار کردند، همچنین کادر فنی و بازیکنان زحمتکش که با لطف پروردگار و نیت پاکی که وجود داشته شرایط بسیار خوبی را ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور اسطوره‌های فوتبال در بدنه فوتبال بسیار اقدام ارزشمندی است که از حضورشان بهره می‌بریم. ضمن اینکه پیروزی تیم‌های ملی باعث ایجاد جریان وحدت‌ساز شده است.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: امیدوارم شورای اسلامی شهر تهران که در دوره جدید شورای نوپایی است و چند ماهی بیشتر از آغاز فعالیتش نگذشته است و فدراسیون مستقر با برنامه‌ریزی در راستای تیم های ملی و امکانات و سخت افزار بتواند به توسعه فوتبال ملی کمک کند.  ضمن اینکه آمارها گواه تلاش تاثیرگذار شهرداری برای توسعه فوتبال است.

عادل فردوسی‌پور نیز در بخشی از این نشست تاکید کرد: برای نخستین‌بار است که در این رویداد شاهد حضور رییس فدراسیون هستیم که اتفاق بسیار خوبی است. خوشبختانه با وجود شیوع کرونا برگزاری این مسابقات امسال لغو نشد و امیدوارم در سال‌های آتی نیز حتی با کیفیت بیشتر ادامه پیدا کند.

۴۱۵۴