جدیدترین خرید بن سلمان: مهاجم گل‌نزن و 30 ساله!

جدیدترین خرید بن سلمان: مهاجم گل‌نزن و 30 ساله!

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل با مدیریت مالکان عرب خود برای تقویت ترکیبش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خرید کریس وود از برنلی را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، برنلی حریف مستقیم نیوکاسل برای بقا در لیگ انگلیس به شمار می رود که تیم بن سلمان با پرداخت 28 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد کریس وود را پرداخت. بدین ترتیب نیوکاسل که برای خرید کیران تریپیر از اتلتیکو 14 میلیون یورو پرداخته بود، حالا دومین خرید زمستانی خود را صورت داده است.

نیوکاسل رقم فسخ قرارداد کریس وود را پرداخت تا پس از مصدومیت کالوم ویلسون خط حمله اش را تقویت کرده بود. ویلسون به علت مصدومیت دو ماه از میادین دور خواهد بود. وود 30 ساله در سال 2017 با 15 میلیون پوند به برنلی پیوست که در این مدت با 53 گل در 156 بازی آماری معمولی را داشت اما در این فصل آمار این مهاجم بسیار ضعیف بوده است: فقط سه گل زده در هفده بازی.

شرایط بد نیوکاسل باعث شده تا تلاش های انها برای جذب ستارگان فوتبال اروپا در نقل و انتقالات زمستانی بی نتیجه باشد و بدین ترتیب هر چند که حتی بحث هایی در مورد خرید اوبامیانگ مطرح بود، آنها مهاجمی نه چندان شناخته شده را به خدمت گرفتند. وود مهاجمی با 191 سانتی متر قد است که چندان گلزن نیست اما با این وجود می تواند به عنوان حامی مهاجم اصلی به تیم کمک کند و با توپگیری برای مهاجم اصلی تیم فضاسازی می کند. 

4125